Muuda keelt:
Pilt
a man and a woman talking to each other in a meeting

Paremad pangateenused teie ettevõttele

Paragraphs

Alustamine on tasuta

Esimesel kolmel aastal on peamised äritegevuseks vajalikud teenused tasuta*

 

  • tasuta arvelduspakett kolmeks aastaks: tasuta maksed ja deebetkaardid, kuutasuta arvelduskonto ning liitumine Baltic Gateway operaatori kanaliga
  • kaubanduses tegutsevatele ettevõtetele kuni viis makseterminali pooleks aastaks tasuta ning SEB E-äri makselahendusega liitumine lepingutasuta
  • e-arve portaal elektrooniliste arvete esitamiseks ja vastuvõtmiseks
  • pank on seal kus teiegi – kõik olulised küsimused saate esitada videokohtumisel
  • kogenud spetsialistide nõuanded, kes toetavad teid parimate lahenduste leidmisel

 

*Pakkumine kehtib ettevõttele, kes avab esmase konto SEB Pangas perioodil 3. mai –31. detsember 2021. Pakkumine kehtib kõikidele uutele SEB äriklientidele, v.a. mitteresidendist juriidilistele isikutele ning tegevusluba vajavate finantsteenuste või muude samalaadsete teenuste osutajatele või nendega seotud isikutele. Tasuta Euroopa maksete arv on vastavalt valitud paketile. Eestis registreeritud juriidilistele isikutele, mida esindab või mille omanike või kasusaajatena on märgitud mitteresidendist eraisik, kehtib arvelduskonto avamiseks dokumentide käsitlustasu vastavalt hinnakirjale. 

Paremad pangateenused vaid kolme sammuga

Tulge videokohtumisele pangatöötajaga või külastage pangakontorit

Allkirjastage leping ja hakake arveldama

Igapäevased pangateenused ühe kuutasuga

Tasuta Euroopa maksed vastavalt valitud paketile.
Piiramatult kuutasuta arvelduskontosid.
Tasuta pangasiseseid makseid.
Tasuta Mastercard Businessi deebetkaardid.

Dokumendid ja eeldused konto avamiseks

Olulisimaid eeldusi arvelduskonto avamiseks on ettevõtte seos Eestiga. Seos võib olla üks järgnevatest:

  • juriidilise isiku omanikud on Eesti residendid; 
  • äritegevus on seotud Eestiga (nt tootmisüksused, kliendid või lepingupartnerid asuvad Eestis); 
  • investeeringud Eestis (kinnisvara). 

Kooskõlas kohalike ning rahvusvaheliste seaduste ja määrustega ning „Tunne oma klienti“ põhimõttega võime enne ärisuhete sõlmimist või jätkamist vajadusel küsida lisadokumente, teavet või selgitusi (näiteks kontoväljavõtteid, kapitali päritolu näitavaid dokumente, teavet kontserni struktuuri kohta, soodustatud isikute nimekirja jne).

Kui peate enne ettevõtte registreerimist arvelduskonto avama, külastage stardikonto lehte.
 

Alustame kliendisuhet ainult nende juriidiliste isikutega, kellel on seos Eestiga. Seos võib olla üks järgmistest:

  • juriidilise isiku omanikud on Eesti residendid; 
  • äritegevus on seotud Eestiga (nt tootmisüksused, kliendid või lepingupartnerid asuvad Eestis); 
  • Eestis on tehtud investeeringuid (kinnisvara).

Kui ettevõtte juhatuse liikmed pole Eesti residendid, siis palutakse teil esitada dokumendid, mis tõendavad ettevõtte seost Eestiga. Esitada võib partnerlus- või üürilepinguid, mis tõestavad, et ettevõtte tegutseb Eestis nimetatud asukohas.

  • registreerimistunnistus (kui juriidiline isik on registreeritud viimase kuue kuu jooksul) või registriväljavõte (mitte vanem kui kuus kuud); 
  • põhikiri või ühinguleping; 
  • dokumendid omanike kohta; 
  • juhtivorgani (juhatuse/tegevjuhi) valimise või määramise kohta käiv dokument; 
  • esindusõigust tõendav dokument (nt volikiri, registri väljavõte esindusõigusliku isiku kohta, pädeva ametkonna otsus jne); 
  • kodupanga soovituskiri (mis sisaldab konto avamise andmeid ja hinnangut kliendisuhtele); 
  • kui Euroopa Liidu liikmesriigis registreeritud juriidiline isik tahab käibemaksusoodustust, peab esitama pangale asukohariigi maksuameti vastava dokumendi.

Offshore-ettevõtted esitavad lisaks:

  • aastamaksu tasumise tõendi (Certificate of Good Standing) (mitte vanem kui kuus kuud).

Dokumendid vaadatakse üle 10 tööpäeva jooksul. 
Küsimuste korral võtke ühendust mitteresidentide kliendisuhete osakonnaga aadressil nrc@seb.ee.

Kõik SEB-le esitatud dokumendid peavad olema:

  1. originaaldokumendid või notariaalselt tõestatud või sellega võrreldavad kinnitatud koopiad; 
  2. legaliseeritud või seda asendava tunnistusega (apostille) kinnitatud.

 

Võõrkeelsete asutamisdokumentide puhul on pangal õigus nõuda nende eestikeelseid tõlkeid, mis on notariaalselt kinnitatud või vandetõlgi tõlgitud. Kui asutamisdokumendid on inglise või vene keeles, pole tõlget vaja. 
Välismaa äriühingu Eesti filiaal esitab äriregistrikaardi koopia. 
Välisriigi saatkond või esindus Eestis esitab Eesti Vabariigi Välisministeeriumi tõendi, mis kinnitab välisriigi esinduse avamist Eestis. Tõend peab sisaldama esinduse asukohta (aadressi) ja esinduse juhi andmeid.

Muud viisid igapäevaste ärikulude haldamiseks

Ärikliendi arvelduspakett

Leidke sobivaim pakett, mis vastab teie äri igapäevastele vajadustele ja säästab ettevõtte raha. Pakett on soodne võimalus igapäevatehingute tasusid vähendada.

Makselahendused kaupmehele

Pakkuge oma klientidele võimalust maksta kaardiga. Valige makseterminal, mis sobib teie ettevõtte äritegevuse ja vajadustega.

Krediitkaart

Viipemakse võimalusega Mastercardi krediitkaardiga saate intressivaba krediidi kuni 45 päevaks.

Kasvuprogrammi võrgustik

Liituge SEB Kasvuprogrammiga ja kasvatage oma ettevõtet 10% asemel kümnekordselt.

  • 4 kuud töötubasid ja mentorlust
  • 100 päeva ettevõtte kasvuplaani arendamiseks
  • Ühes lennus on kuni 15 tiimi
  • Osalustasuta

eAkadeemia

Tasuta veebipõhine ettevõtluskoolitus nii alustavale kui kogenud ettevõtjale. 

  • Kogemuslood ettevõtjatega
  • Praktilised nõuanded äri arendamiseks
  • Tasuta seminarid ekspertidega