Muuda keelt:

Kaebuste lahendamine

Paragraphs

Anname endast parima, et saaksite kõikides SEB teeninduskanalites kvaliteetse ja kiire teeninduse osaliseks. Vaatamata sellele tekivad teinekord arusaamatused. Oleme siiralt tänulikud igasuguse tagasiside eest, mis puudutab meie klienditeenindust, teenuseid või tooteid. Teie tähelepanekud aitavad meil pakutavat teenindust ja lahendusi paremaks muuta.

Kui Teil on küsimusi, ettepanekuid või kriitikat meie teeninduse või toodete osas, võtke meiega ühendust:

  • era-või ärikliendi internetipangast, mille kaudu saate saata meile kirja
  • e-posti teel aadressil info@seb.ee. Kui me peame vastuses kajastama tundlikku lepingupõhist infot, siis saadame Teile vastuse internetipanka või võtame Teiega ühendust meie andmebaasis oleval kontakttelefonil.
  • klienditoe telefonil 665 5100
  • pöörduge lähimasse SEB pangakontorisse ja rääkige oma kogemusest või tähelepanekust meie tellerile või harukontori juhatajale. Täpsem info kontorite lahtiolekuaegade kohta.

Kaebuse menetlemise aeg

Meie eesmärk on lahendada kõik klientide kaebused võimalikult kiiresti ja nii, et saaksite oma küsimustele vastused. Üldjuhul lahendame kaebuse koheselt või anname tagasisidet sama päeva jooksul, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul.

Kui kaebus on keerulisem ning vajab andmete kogumist ja teiste SEB spetsialistide kaasamist, siis:

  • võtame Teiega ühendust kirjalikult või telefoni teel
  • teavitame, miks me ei ole Teie kaebusele vastanud
  • anname teada, millal võtame Teiega uuesti ühendust.


Hoiame Teid kaebuse lahendamisega nii kaua kursis, kuni kaebus on lahendatud ja Teie pöördumisele lahendus/selgitus leitud.

Kui pakutud lahendus ei vasta Teie ootustele

Kui Te ei ole rahul meie vastuse või selgitustega, saate alati võtta meiega uuesti ühendust ja otsuse vaidlustada. Teie päringuga tegeleb edasi juhtkonna esindaja. Esindaja saadab vastuse kirjalikult või võtab Teiega ühendust telefoni teel. Juhtkonna esindaja vastus on lõplik.

Kui ka juhtkonna esindaja vastus ei ole see, mida meilt ootasite, on Teil võimalik pöörduda nõu ja selgituste saamiseks:

  • Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole (asukoht Endla 10a, Tallinn 10142, www.ttja.ee).
  • Finantsinspektsiooni (asukoht Sakala 4, Tallinn 15030, www.fi.ee).
  • Samuti võite pöörduda vaidluse lahendamiseks Tarbijakaitseameti ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsevasse Tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse.
  • Kindlustusega seotud vaidluste lahendamiseks saab pöörduda ka Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva kindlustuse lepitusorgani poole (asukoht Mustamäe tee 46, Tallinn 10621, www.lkf.ee). 


Tarbijavaidluste komisjoni iseteeninduskeskkond. Komisjoni avalduse menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon.

Tarbijavaidluste komisjonile võib kaebuse esitada ka internetipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu aadressil www.ec.europa.eu/odr.

Lisainfot kindlustuse lepitusorgani kohta ja lepituse menetlusreeglitega saab tutvuda ning avalduse vormi leiab aadressilt www.eksl.ee.