Meie eesmärk
Meie eesmärk on läbi vastutustundliku nõustamise ja kapitali kujundada positiivset tulevikku. Nii täna kui tulevastele põlvedele.
Meie käitumisviisid
Organisatsioon
Usaldus on meie jaoks kõige alus. Seetõttu peame oluliseks klientide, aktsionäride, töötajate ja teiste asjaosaliste usalduse säilitamist. Töötajate professionaalsus on väga tähtis ja seda on ka usaldusväärse riskikultuuri, sisekontrolli ja tugeva ettevõtte juhtimise raamistiku säilitamine koos selgelt määratletud rollide ja vastutusega. Struktuur
Kõneisikud
Kui vajad üksikasjalikumat teavet või selgitusi panganduse, rahanduse, toodete või teeninduse kohta, võta ühendust meie ekspertide ja kõneisikutega.
Seotud ettevõtted
Lisaks mitmekülgsetele panga- ja finantsteenustele pakuvad SEB Grupi ettevõtted erinevaid investeerimis- ja finantseerimistooteid.
SEB Liising
AS SEB Liising asutati 1994. aastal ja on üks suuremaid liisingteenuse pakkujaid Eestis lähtuvalt turuosa suurusest. SEB Liisingu 100% aktsiate omanik on AS SEB Pank.
SEB Varahaldus
AS SEB Varahaldus asutati 1996. aastal ja kuulub 100% SEB Life and Pension Baltic SE-le. Peamiseks tegevusvaldkonnaks on pensionifondide valitsemine.
SEB Life and Pension Baltic SE Eesti filiaal
SEB Life and Pension Baltic SE on üks juhtivaid elukindlustusseltse Baltikumis. Eesti kindlustus- ja pensionikliente teenindab ettevõtte filiaal – SEB Life and Pension Baltic SE Eesti filiaal.
Investorile
Ligipääs finantsaruannetele, aastaaruannetele ja vahearuannetele alates 2005. aastast.
SEB Grupi aruanded leiab SEB Grupi lehelt.
Osanikud ja krediidireitingud
Informatsioon SEB peamise osaniku ja krediidireitingute kohta.
Ligipääsetavus
Peame oluliseks, et meie digitaalsed ja füüsilised pangateenused oleksid klientidele kättesaadavad. Anname endast parima, et pakkuda kasutajakeskseid lahendusi, mis arvestavad eri inimeste vajadusi, vähendavad tõkkeid ja lihtsustavad teenuste kasutatavust.
Järgides ligipääsetavuse nõudeid ja häid turutavasid, tagame, et kõigil meie klientidel oleksid võrdsed võimalused teenuste ja teabe kasutamiseks – sõltumata sellest, millised on kliendi oskused ja võimed.
Oleme ligipääsetavuse dokumendis kirjeldanud SEB digitaalsete ja füüsiliste teenuste ligipääsetavuse hetkeolukorda ning tegevusi, mille kaudu me oma teenuste ligipääsetavust parandame.
Kuidas probleemide korral ühendust võtta?
Me täiustame pidevalt oma teenuseid, et need vastaksid kõikidele meie klientide ootustele.
Kui teil esineb meie teenuste kasutamisel ligipääsetavuse probleeme või teil on ettepanekuid nende parandamiseks, võtke palun meiega ühendust e-posti teel aadressil accessibility@seb.ee või muul teile sobival viisil.
Kahtlusest teavitamine
SEB on kehtestanud kahtlusest teavitamise protsessi. Kui töötaja või muu isik avastab võimaliku ebaeetilise või ebaseadusliku käitumise, peaks ta oma tähelepanekutest teatama. Hoiame teavitanud isikut edasiste meetmete, järelepärimiste ja arutelude käigus salajas, kui me ei ole seaduse alusel kohustatud teda avalikustama.
Kahtluse korral võtke ühendust
Ivo Leetmaa, vastavuskontrolli divisjoni juht: tel +372 665 6261
Liia Tagel, siseaudit: tel +372 665 6527
Võite probleemist teatada ka anonüümselt veebilehel sebgroup.com/whistleblowing.
Tingimused
Lingid juriidilisele teabele.