Eesti ettevõtted soovivad jätkuvalt kasvada 10% asemel 10 korda
Märtsis alustas üheksas SEB kasvuprogramm, kuhu kandideerijate seast valiti 12 ettevõtet oma ärimudelit digitaliseerima. Sellel aastal startisid Kasvuprogrammis ehitus- ja töötlevtööstuse, IT, pagaritööstuse, luksusautode ja seksuaaltervise toodete jaemüügiga tegelevad ettevõtted.
"Kandideeris väga erineva tausta ja suurusega ettevõtteid, kellel kõigil on aga sama ambitsiooni ja tahe - kasvatada enda äri läbi ärimudeli digitaliseerimise kümme korda, mitte kümme protsenti, nagu Kasvuprogrammi moto ka ütleb. Märtsis startinud Kasvuprogrammi valisime 12 ambitsioonikat ettevõtet, kes läbivad kolme kuu jooksul intensiivse innovatsioonikuuri. Eesmärgiks on jõuda globaalse ja eskaleeruva kuid samas jätkusuutliku ärimudelini," ütles SEB Balti divisjoni strateegia- ja kliendikogemuse juht Andra Altoa.
Iga perioodi lõpus selgitatakse välja ka finalistid, kelle seast valitakse programmi võitja. Kasvuprogramm on praktiline, põhineb juhtumiuuringutel ning on välja töötatud SEB ja European Innovation Academy poolt. Programm koosneb viiest õppesessioonist, mis omakorda on kokku pandud avalikest praktilistest loengutest ja töötubadest. Kasvuprogrammis läbitavad teemad on kasvuambitsiooni disainimine, prototüüpimine, ärimudeli muutmine ja minimaalse vajaliku toote loomine, innovatsioonitüüpide testimine, innovatsioonikultuur, avatud ärimudeli loomine, saja päeva tegevusplaani koostamine.
„Kõikidel soovijatel on võimalus avalikel loengutel tasuta osaleda SEB Facebookis ning samuti programmis jagatavast osa saada. Kui tänu sellele kerkib üles suurem huvi, saab alati registreerida järgmise aasta programmi, et see siis juba intensiivsemalt läbida“ ütles SEB Innovatsioonijuht Kristina Lillo.
SEB kasvuprogrammi on juba läbinud üle 120 Eesti ettevõtte ning tänu sellele kasvatanud oma tulu, kasumit ja ekspordi haaret.
Lisainfo:
Katre Kärner
kommunikatsioonijuht
ärikliendi valdkond
SEB Pank
Telefon +372 5560 9962
Tornimäe 2, 15010 Tallinn
katre.karner@seb.ee
www.seb.ee