Järgmised 12 SEB kasvuprogrammi ambitsioonikat ettevõtet hakkavad vallutama uusi turge
SEB kolmandas Kasvuprogrammis alustasid 12 väike- ja keskmise suurusega ambitsioonikat ettevõtet. Aasta tagasi avatud Innovatsioonikeskuse üheks eesmärgiks sai tuua SEBsse ettevõtjad, kellel on kõrged ambitsioonid, kuid puudub kogemus suurte plaanide realiseerimisel. Kasvuprogrammi eesmärk on toetada kõrgtehnoloogilist automatiseerimist ettevõtluses ning kõrge lisandväärtusega töökohtade teket.
„Tahame toetada oma kliente nende ambitsioonides, seepärast saigi loodud äriklientidele mõeldud Kasvuprogramm. Nagu pangandus peab olema avatud innovatsioonile ja suuremale automatiseerimisele, on ka kõik teised majandussektorid muudatustest haaratud. Tehnoloogia mõju on sektorite ülene alustades jaekaubandusest, kus e-kaubandus, uued makseviisid või kaubavaliku uuendustsüklid panevad ärimudeleid ümber hindama, kuni ehituse ja teiste traditsiooniliste majandusharudeni välja. Siin saame meie toeks olla ja pakkuda Innovatsioonikeskust kui inkubatsioonikeskkonda, kus ettevõtted saavad valdkonna ekspertide toel minna vastu oma suurimatele väljakutsetele,“ ütles SEB juhatuse esimees Allan Parik.
Kolmandas Kasvuprogrammi voorus osalevad: AS Hansa Candle, AS Silikaat, DSV Transport AS, AS Kaamos Kinnisvara, Heat3, Celsius Healthcare OÜ, Raxoest OÜ, Innopolis Insenerid OÜ, Esplan OÜ, Flowit Estonia OÜ, A.K.K. AS, Artist Siseraadiod OÜ.
SEB Kasvuprogramm koosneb viiest õppemoodulist, mis katavad teemasid kasvuootuse ja innovatsioonikultuuri ehitamisest kuni 100 päeva tegevusplaani loomiseni. Kui näiteks varasemalt oli ettevõtte eesmärgiks kasvada 10 protsenti, siis programmi läbimine tõstab ettevõtte kasvupotentsiaali suisa kümnekordseks.
Kasvuprogrammiga oleme võtnud eesmärgiks olla ettevõtete tulevikuplaanide sünni juures ning toetada suurte mõtete ja ideede teostamist. SEB on Eestis ainus pank, kes ettevõtjatele sellist programmi pakub. Sarnaselt SEB Eestile pakuvad ka SEB Läti ja Leedu kontorid Kasvuprogrammi oma ettevõtetele.
Kolmapäeval, 28. märtsil saavad huvilised osa SEB Kasvuprogrammi kolmanda vooru teisest avalikust loengust: „Kuidas disainida klienti ja turgu?“
Kõik huvilised on oodatud kell 9.30 - 11.00 SEB Innovatsioonikeskuse auditooriumisse. Kellel ei ole võimalik kohale tulla, siis otseülekannet on võimalik jälgida SEB Eesti Facebooki lehelt.
Lisainfo:
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn