Anname pidevalt endast parima, et arendada oma teenuseid ja muuta need mugavaks, hõlpsasti kasutatavaks ja kõigile kättesaadavaks, seepärast oleme alustanud internetipanga uuendamist.
Ajakohastatud internetipangal, millele üle läheme, on tänapäevasem kujundus, seda on lihtsam kasutada ja lisatud on uusi funktsioone.
Uuendatud internetipank
Mida oleme muutnud?
- Uus sisselogimisleht, mis on ühine nii era- kui ka äriklientidele
- Uus erakliendi avaleht, kus kasulik teave on lihtsasti leitav
- Menüüd on täiendatud otsinguribaga ja see on viidud lehekülje vasakusse serva, et navigeerimine oleks lihtsam ja kiirem. Samuti saab menüü ära peita, kui ekraanil on vaja rohkem ruumi
- Keelt saab jaluses lihtsalt vahetada
- Kiireloomuliste küsimuste korral saab kasutada virtuaalse nõustaja abi
- Jalusest saab valida tumeda värviskeemi
- Parem juurdepääs erivajadusega klientidele: võimalik kasutada ekraanilugeja abil ja navigeerida klaviatuuriga.
Korduma kippuvad küsimused
- Veendu, et alustad sisselogimist panga ametlikult veebilehelt, sisestades aadressireale seb.ee, ja liigu internetipanka veebilehe kaudu. Ära kasuta otsingumootoreid, nagu Google või Yahoo!, sest need võivad Sulle pakkuda võltsitud lehekülgi.
- Kontrolli, kas internetipanga aadress algab kujul „https://e.seb.ee/ib/login“ ja https://id.seb.ee. Samuti oleks hea üle vaadata ja veenduda, et sertifikaat on väljastatud ASile SEB Pank.
- Pärast veebilehe avamist kontrolli hoolikalt, kas selle kujundus on õige ja funktsioonid on korrektsed. Kui petturid on veebilehe klooninud, ei pruugi funktsionaalsus ega ka visuaalne osa olla täielik ja korrektne. Seetõttu pööra tähelepanu järgmistele aspektidele:
- Kas avaleht ja sisselogimisleht on visuaalselt korrektsed ja kas tekste ning vahekaarte on võimalik avada, st kas funktsioonid toimivad ilma tõrgeteta?
- Kas olemas on kõik autentimisvahendid? SEB internetipanga lehel saad valida kõigi olemasolevate autentimisvahendite vahel, aga võltsitud lehekülgedel võib mõni neist puudu olla.
- Kas keelevahetus toimib korrektselt? Kui muudad võltsitud leheküljel keelt, ei pruugi keel vahetuda või võib lülituda valele keelele.
Jah, virtuaalse nõustaja kasutamine internetipangas on ohutu. See lahendus on meie veebisaidil juba kasutusel ja ennast tõestanud. Virtuaalne nõustaja aitab Sul leida vastuseid oma küsimustele ning ühendab Sind meie klienditoega.
Kuusümboli abil on võimalik internetipank tumedale ja päikesesümboli abil heledale värviskeemile lülitada. Teie värviskeemivalik jääb meelde, kuni kustutate lehe küpsised.
Keele muutmiseks on kaks võimalust: esimene neist on sisselogimislehe paremas ülanurgas. Teine võimalus on logida sisse internetipanka ja seejärel vahetada keelt lehe vasakus allservas, kuusümboli lähedal.
Internetipanga lepingu sõlmimisel määrab pank igale lepingus sisalduvale kontole ülekandelimiidi 1500 eurot päevas ja 3000 eurot kuus. Soovi korral saate limiite muuta vahetult pärast lepingu sõlmimist pangakontoris või hiljem ise internetipangas.
Internetipanga tehingulimiite saab vaadata ja muuta internetipanga menüüpunktis „Arveldamine“ → „Arvelduskontod“. Limiitide suurendamine standardlimiitide piires (10 000 eurot päevas ja 10 000 eurot kuus) või limiitide vähendamine mis tahes summas jõustub automaatselt pärast nende kinnitamist.
Kõrgemate limiitide vajaduse korral saate esitada taotluse samas menüüpunktis, kuid enne muudatuse jõustumist vaatab pangatöötaja taotluse üle. Töötaja teavitab teid limiitide muutmise otsusest (või lisadokumentide esitamise vajadusest) hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. Kui taotlus on kiireloomuline, võtke meiega ühendust. Niipea kui taotlus on heaks kiidetud, saadame teile SMS-i.
Kui vajadus kõrgemate limiitide järele on ajutine, saate neile määrata tähtaja (kuni 180 päeva), mille saabudes muudetakse Teie limiidid tagasi enne muudatust kehtinud limiitidele.
Kui olete hakanud kliendiks mobiilirakenduse kaudu, siis Teile kohanduvad standardlimiidist erinevad ülekandelimiidid – kuni 4000 eurot päevas ja 10 000 eurot kuus internetimaksetele ning kuni 5000 eurot kaardimaksetele. Kui soovite tagada täieliku ligipääsu internetipanga teenustele, palun broneerige aeg videokohtumiseks või pangakontori külastuseks.
Kui internetipanka aktiivselt ei kasutata, aegub vastavalt Euroopa Liidu nõuetele (PDF, ENG) seanss 5 minuti pärast (varem – 10 minutit). Internetipangas toimetamisel, näiteks hiire liigutamisel ja klaviatuuri kasutamisel, seanss ei aegu.
Sõlmige internetipanga leping, et kasutada kõiki meie teenuseid
- Raha ülekanded, püsimaksete kasutamine ja määramine ning püsikorralduste ja e-arvete lahenduste kasutamine.
- Saate vaadata oma kontojääki, hallata erinevaid kontosid ja vaadata konto väljavõtteid.
- Hallake oma kaarte – tellige ja aktiveerige uusi kaarte, vaadake PIN-koode ning muutke kaardi seadeid.
- Alustage investeerimist ning säästmist meie uuenduslike lahendustega, näiteks digikassa ja roboinvestoriga.
- Taotlege laenu, liisingut, krediitkaarti või registreeruge videokohtumisele, et saada lisateavet meie teenuste kohta.
- Kindlustage enda ja oma pere tulevik meie kindlustusteenuste abil.
- Logige sisse ja autentige ennast erinevate kolmandate teenusepakkujate ja riigiasutuste veebilehtedel.
- Muutke limiite ja kehtivaid lepinguid.
- Saate individuaalseid vastuseid oma kirjalikele küsimustele või probleemidele.
Nõuded tarkvarale ja brauserile
Nõuded kasutamaks SEB kodulehte, internetipanka ja mobiilirakendust:
- Google Chrome
- Safari
- Microsoft Edge
Selleks, et tagada täielik funktsionaalsus ja turvalisus, soovitame alati kasutada uusimat versiooni Teie valitud tarkvarast. Uuendage tarkvara versiooni koheselt pärast uue versiooni avaldamist.
NB! SEB digiteenuseid, sh internetipanka ja mobiilirakendust, ei ole võimalik kasutada Põhja-Koreas, Süürias, Kuubal, Krimmi piirkonnas, Iraanis ning Venezuelas viibides. Piirangud tulenevad ulatuslikest rahvusvahelistest sanktsioonidest, mis nendele piirkondadele kehtivad. Täpsem info sanktsioonide kohta, mida SEB Pank järgib, on sätestatud üldtingimustes.
Autentimisvahendid ja digiallkirjad
Meie internetipangas on Teie raha ja andmed kaitstud mitmetasandilise andmekaitsesüsteemiga, mis takistab volitamata isikutel Teie kontole juurde pääseda. Internetipanka sisselogimiseks peate kasutama isikustatud autentimisvahendeid – Smart-ID-d, ID-kaarti, mobiil-ID-d või muud.
Hinnad ja tingimused
Dokumendid
1. SEB erakliendi internetipank | |
liitumine | tasuta |
2. SEB ärikliendi internetipank | |
liitumine | tasuta |
lepingu muutmine | |
- panga töötaja poolt (1) | 10 eurot |
- administraatori poolt internetipangas | tasuta |
kuuhooldustasu | tasuta |
automaatne päring äriregistrisse | 2,24 eurot |
kuuhooldustasu mitte Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigi residendile | 10 eurot |
3. SEB mobiilirakendus | |
- liitumine | tasuta |
- makse | vastava makse teenustasu elektroonilises kanalis |
4. Muud teenused mobiiltelefonis | |
infopäringuteenused (vastavalt operaatori hinnakirjale) | |
- Telia | 0,38 eurot |
- Elisa | 0,26 eurot |
- TELE2 | 0,26 eurot |
5. Kiirteavitamine | |
lepingu sõlmimine/muutmine/lõpetamine | tasuta |
teade SMS-iga | 0,20 eurot teade |
teade e-postiga | tasuta |
6. Püsikorraldus | |
lepingu sõlmimine/muutmine | tasuta |
lepingu lõpetamine | tasuta |
makse | vastava makse teenustasu elektroonilises kanalis |
7. Määratud maksete lisamine | tasuta |
8. E-arve püsimakse | |
lepingu sõlmimine, muutmine, lõpetamine | tasuta |
pangasisene makse | 0,08 eurot |
Euroopa tavaline makse (2) | 0,19 eurot |
9. E-arve edastamine (3) | |
lepingu sõlmimine | 60 eurot |
lepingu muutmine | 20 eurot |
lepingu kuuhooldustasu | 7 eurot |
lepingu kuuhooldustasu koos e-arve edastamise programmi kasutamisega | 12 eurot |
e-arve vastuvõtmise tasu ühe edastatud arve kohta | 0,15 eurot |
ettevõtte kohane kujundusmall esmakordne ja/või iga järgnev | 200 eurot |
10. Digikassa | |
lepingu sõlmimine | tasuta |
kuuhooldustasu | tasuta |
makse kogumishoiusele | tasuta |
11. Pangalink | |
liitumine | 65 eurot |
tehingutasu | 1% ostu summast, min 0,13 eurot, max 3,20 eurot tehing |
- finantsvahendusettevõttele | 1,28 eurot |
lepingu muutmine | 15 eurot |
autentimine (3) | |
- liitumine | 65 eurot |
- lepingu muutmine | 15 eurot |
- autentimistasu | 0,08 eurot tehing, min 20 eurot kuus |
12. Maksekaartide teenindamine ettevõttes | |
liitumine | tasuta |
tehingute töötlemise tasu | vastavalt lepingule |
terminali ettevalmistus ja paigaldus kokkuleppel kliendiga | tasuta |
terminali ettevalmistus ja paigaldus hiljemalt järgmiseks pangapäevaks | 75 eurot |
terminali kuutasu | vastavalt kokkuleppele |
13. Pangaliides | |
lepingu sõlmimine | 65 eurot |
kuuhooldustasu | min 50 eurot |
14. Trading Station | |
liitumine | tasuta |
15. Muud teenused | |
Turvaseadme väljastamine | |
- PIN-kalkulaator | 15 eurot |
- klaviatuuriga ID-kaardi lugeja | 17 eurot |
PIN-kalkulaatori väljavahetamine | 8 eurot |
esmakordse Smart-ID väljastamine pangakontoris | tasuta |
korduva Smart- ID väljastamine pangakontoris (4), (5) | 5 eurot |
16. Väliskontode haldamine SEB Eesti ärikliendi internetipanga vahendusel | |
Baltic Online (SEB Baltikumi pankades asuvad väliskontod) | |
- teenusega liitumine (6) | 15 eurot |
- kliendi internetipanka on liidetud ainult SEB Läti või SEB Leedu konto(d) | 10 eurot kuus |
- kliendi internetipanka on liidetud nii SEB Läti kui SEB Leedu kontod | 15 eurot kuus |
- lepingumuudatused | 10 eurot |
17. SEB Baltic Gateway | |
Otsekanal | |
- liitumine |
50 eurot |
- teenuste kuutasud |
|
- konto väljavõtted (v.a päevasisene) ja/või müügikohtade aruanded |
10 eurot |
- konto aruanded päeva jooksul (reaalajas kontoinfo) |
25 eurot |
- maksete algatamine ja/või e-arvete edastamine |
25 eurot |
Operaatori kanal |
|
Pakett 1 - konto väljavõtted (v.a päevasisene), müügikohtade aruanded ja maksete algatamine |
|
- liitumine |
tasuta |
- kuutasu (7) |
5 eurot |
Pakett 2 - konto väljavõtted, konto aruanded päeva jooksul, müügikohtade aruanded, maksete ja e-arvete edastamine |
|
- liitumine |
25 eurot |
- kuutasu |
25 eurot |
Operaatori tasud |
|
- liitumine |
50 eurot |
- kuutasu |
vastavalt kokkuleppele |
(1) Tasuline on ainult pangatöötaja tehtud lepingu muudatus, mida saab administraatori õigustega isik teha ka ise ärikliendi internetipangas.
(2) E-arve püsimakseid tehakse ainult eurodes.
(3) Hinnale lisandub käibemaks vastavalt käibemaksuseadusele.
(4) Välja arvatud alaealised.
(5) Hind sisaldab käibemaksu
(6)Hind ühe liidetava ettevõtte ja ühe riigi kohta.
(7) Ärikliendi pakette omavatele klientidele kuutasu ei rakendu.
* E-arve portaal tähendab AS-i SEB Pank poolt pakutavat tarkvara e-arve portaali lepingu tähenduses ning Fitek AS-i poolt pakutavat arved.ee keskkonda.
** Basic paketi raames saab e-arveid edastada SEB erakliendi internetipanka ja SEB ärikliendi internetipanka.
Petuskeemid: kuidas end kaitsta?
Kes võib langeda pettuse ohvriks? Vaadake enda ümber. Pahatahtlike skeemide lõksu langevad nii üliõpilased, ärimehed, pensionärid, kõrgkoolide õppejõud ja teised – hoolimata haridusest, ametist, elukohast. Petturid muutuvad aina kavalamaks ja mõtlevad uusi petuskeeme. Seega peame oskama enda virtuaalset identiteeti ja rahaasju teadlikult kaitsta.