Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Äriklient

Kasvuprogramm

SEB ja Euroopa Innovatsiooniakadeemia poolt koostöös rahvusvaheliste partneritega (Stanford, UC Berkeley ja Google) väljatöötatud kasvuprogramm on praktiline ja põhineb juhtumiuuringutel.

  • Õppimine läbi juhtumiuuringute
  • Kliendi vajadusest lähtuvate toodete ja teenuste arendamine ja katsetamine
  • Jätkusuutliku ja innovaatilise ettevõttekultuuri loomine
  • Äritegevuses uute võimaluste leidmine, mis võiks kaasa tuua hüppelise kasvu kasumlikkuses
  • Turuliidriks kasvamise ja välisturgudele laienemise suunised
  • Kasvuambitsiooni disainimine
  • 100 päeva tegevusplaan

Tahate saavutada ärile 10x kasvu?

Avalik loeng: Parimad praktikad start-up’idelt ja riskikapitali maailmalt

Innovatsiooniekspert Jeff Abbott tutvustab, mida saavad ettevõtted õppida idufirmadelt innovatsioonikultuuri ülesehitamisel.

Reedel, 13. oktoobril SEB Innovatsioonikeskuses

Tornimäe 2, IV korrus, sissepääs läbi pangakontori.

Hommikukohvi pakume alates 9.15, seminariga alustame kell 9.30.

Kasvuprogrammi esimene lend alustas 2017. aasta kevadel

Siis osalesid ADM Interactive, Omniva, BDO Eesti, Opus, Frontier Hockey, Ragn-Sells, Idea Group, Tallinn Dolls, Iglusaun, Volvo Estonia, Nordnet ja Võrguvara.

  • Omniva: SEB Kasvuprogramm on ettevõtjatele, kes ei rahuldu keskpärasega

    Eesti postiettevõte Omniva otsustas osaleda SEB Kasvuprogrammis, et pakkuda oma e-arvete klientidele suuremat lisaväärtust ning kasvatada nii ettevõtte käivet. Omniva infoäri valdkonna juhi Sander Aasna sõnul on ettevõtte huvi kogu aeg edasi arendada ja testida oma tooteid võimalikult kiirelt ning soodsalt.

  • Tallinn Dolls: SEB Kasvuprogramm annab võimaluse suuremalt mõelda

    Rõivafirmal Tallinn Dolls oli eesmärk leida võimalus, kuidas lühendada oma tootmistsüklit. Ettevõtte juhi Mari Martini sõnul on seejuures suureks abiks SEB Kasvuprogramm. Ta kutsub ka teisi julgemalt digilahendusi kasutama.

  • Iglusaun: SEB Kasvuprogramm andis julguse mõelda 10 korda suuremalt

    Eesti käsitöösaunade valmistaja Iglusauna osalemine SEB Kasvuprogrammis andis ettevõtte turundusjuhi Priit Kallase sõnul julguse mõelda 10 korda suuremalt kui seni. Ambitsioonid, mis varem tundusid utoopilised, olid ühtäkki reaalsed ja saavutatavad.

Kes teevad?

  • Triin Preem
  • Triin Preem

    innovatsioonikeskuse juht
    triin.preem@seb.ee
    Tel 665 5387


    Võtke minuga ühendust, kui on küsimusi ükskõik millise innovatsioonikeskuses toimuva ürituse kohta või on huvitav ettepanek, mida koos teha.

  • Siim Lepisk
  • Siim Lepisk

    innovatsioonijuht
    siim.lepisk@seb.ee
    Tel 665 8743


    Minu eesmärk on luua sünergiaid traditsiooniliste ettevõtete ning startupide vahel. Kui usute, et teie ettevõte saaks luua innovatiivset väärtust SEB-le või innovatsioonikeskuse kasvuprogrammis osalejatele, võtke minuga ühendust.

 

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.