Muuda keelt:

Kuidas on Sinu ettevõttes arvete haldamine korraldatud?

Paragraphs

Arvete koostamine ja saatmine on igapäevane osa ettevõtlusest. Soovime teada, milliseid lahendusi ettevõtjad selleks kasutavad ja milliseid murekohti arvehalduses näevad.

Kui Sina ei ole õige inimene küsimustikule vastama, palume küsitluse lingi edasi saata ettevõtte töötajale, kes arvehaldusega tegeleb. Küsitlus on anonüümne ja avatud kuni 15. detsembrini.


*Kohustuslik väli

1. Mitu arvet Sinu ettevõttes keskmiselt ühe kuu jooksul tegelemist vajab (ostu- ja müügiarved)?
2. Kui aeganõudvaks pead oma ettevõttes arvetega tegelemist? (1 – „vähe aeganõudvaks“, 5 – „väga aeganõudvaks“)
3. Kuidas Sinu ettevõttes arveid koostatakse?* (võib valida mitu varianti)
4. Millise kanali kaudu saadetakse arved välja?
5. Kes peamiselt arveid saadab?
6. Millised on Sinu jaoks suurimad murekohad arvete väljastamisel?* (võib valida mitu varianti)
7. Kes töötleb tarnijatelt saadud arveid?
8. Millised on Sinu jaoks suurimad murekohad saabuvate ostuarvete haldamisel? (võib valida mitu varianti)
11.1. Mis on Sinu hinnangul suurimad kasutegurid automatiseeritud lahenduste kasutamisel? (võib valida mitu varianti)
11.1. Miks olete otsustanud automaatlahendusi mitte kasutada?
12. Kas oled teadlik tulevasest Euroopa Liidu määrusest, mis käsitleb ettevõtete arvete digitaliseerimist 2026–2030?
13. Kui e-arved muutuksid juba järgmisel aastal ettevõtetele kohustuslikuks, kellelt ootaksite lahenduse pakkumist?
14. Palun märgi oma positsioon ettevõttes.
15. Palun märgi ettevõtte vanus.
16. Palun märgi ettevõtte prognoositav käive selleks aastaks.
17. Palun vali ettevõtte tegutsemisala.