Muuda keelt:
Paragraphs

Kaarditehingu vaidlustamine

Kaarditehingu vaidlustamiseks avage internetipangas Konto väljavõte, klõpsake kandel, mida soovite vaidlustada.  Avanenud vaatel valige rippmenüüst vaidlustamise põhjus:

Kaarditehingu vaidlustamine

 

Täitke vormil olevad tühjad väljad ja vajutage nuppu "Saadan panka".

Kui teil on vaidlusaluse tehingu kohta olemas lisadokumentatsiooni (näiteks tšekk, kirjavahetus kaupmehega, leping vms), siis saatke need e-posti aadressile tagasinouded@seb.ee või tooge SEB kontorisse.

Kui teil internetipanga kasutamise võimalus puudub, saate kaarditehingu vaidlustada pangakontoris või helistades klienditoe telefonil 665 5100.

Avaldus loetakse panga poolt kätte saanuks

  • käesoleva tööpäeva jooksul, kui avaldus on kaardi valdaja poolt kinnitatud ja panka saadetud enne kella 16;
  • järgneva tööpäeva jooksul, kui avaldus on kaardi valdaja poolt kinnitatud ja panka saadetud peale kella 16.

Seadusest tulenevate lühendatud tööpäevadel on vastav tähtaeg tund aega enne lühendatud tööpäeva lõppu. Puudulikult täidetud avalduse vormi korral, loetakse avaldus panga poolt vastu võetuks pärast täieliku informatsiooni edastamist pangale.

Oluline info

  • Rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide reeglite kohaselt võib rahvusvaheliste sularaha- ja ostutehingute tagasinõuete lahendamise aeg olla kuni kaks kuud, kuna sisaldab suhtlust välispankade ja kaupmeestega.
  • Internetiostude puhul (kui saadud kaup/teenus on ebakvaliteetne/ei vasta tingimistele või kaupa ei saadetud) tuleb probleemi lahendamiseks esmalt kaupmehe poole pöörduda. Hoidke kogu kirjavahetus kaupmehega alles.
  • Kui olete kaardiandmed registreerinud internetikeskkonda, kus toimuvad regulaarsed tehingud (nt. mängukeskkonnad, viirusetõrjeprogrammid jne) ja enam teenust ei soovi, peate esmalt tellitud teenuse lõpetama. Enne teenuse lõpetamist toimunud kaarditehinguid vaidlustada ei saa.
  • Hotelli-ja autorenditehingute puhul võib tegemist olla lisatasude või mitte kohale ilmumise tasudega („no show“). Enne tehingu vaidlustamist, üritage tehinguid täpsustada, pöördudes otse kaupmehe poole.