Muuda keelt:

Smart-ID

Paragraphs

Smart-ID on tasuta rakendus, mis toimib isikut tõendavana dokumendina (nagu ka ID-kaart, Mobiil-ID või PIN-kalkulaator) ja võimaldab teil sisse logida SEB internetipanka, kinnitada makseid ja allkirjastada digitaalseid dokumente. Rakendus on saadaval kõigile meie klientidele, kellel on internetiühendusega nutitelefon või tahvelarvuti.

Rakenduse alla laadimine

 Tehnilised nõuded
Pilt
breakfast, phone, coffee

Smart-ID rakenduse töötas välja meie koostööpartner SK ID Solutions. Baltikumis on rakendusel enam kui 2,9 miljonit aktiivset kasutajat, mis teeb sellest kõige populaarsema internetipanga autentimisvahendi.

Smart-ID seadistamine

ID-kaardi või passiga, kasutades biomeetrilisi andmeid

  • Saab teha kodust
  • Saadaval, kui olete varem olnud Smart-ID kasutaja

Juhised (SK ID Solutions veebilehel)

Elektroonilise või mobiilse allkirjaga

  • Saab teha kodust
  • Saadaval uutele kasutajatele ja korduvaks seadistamiseks

Juhised (SK ID Solutions veebilehel)

ID-kaardi ja kaardilugejaga

  • Saab teha kodust
  • Saadaval, kui olete varem olnud Smart-ID kasutaja

Juhised (SK ID Solutions veebilehel)

Pangakontoris

  • Saadaval uutele kasutajatele ja korduvaks seadistamiseks
  • Alaealistele ja esmakordsetele kasutajatele tasuta (täiskasvanutel tuleb korduva seadistamise eest pangakontoris maksta seadistamistasu vastavalt kehtivale hinnakirjale)

Broneerin aja

Lapsed ja noorukid vanuses 7–17 aastat saavad Smart-ID seadistada, kui külastavad pangakontorit seadusliku eestkostjaga.

Smart-ID kasutamine

SEB internetipanka sisse logimine

  1. Valige internetipanga sisselogimise lehel autentimisviis Smart-ID;
  2. Sisestage oma internetipanga kasutajatunnus ja isikukood;
  3. Vajutage „Sisenen“;
  4. Avage oma telefonis Smart-ID rakendus (kui see ei avane automaatselt). Veenduge, et internetipangas näidatav kood ühtiks Smart-ID rakenduse koodiga, seejärel sisestage PIN 1 kood;
  5. Kui sisestasite õige PIN 1 koodi, avaneb internetipank mõne sekundi pärast automaatselt.

Maksete ja taotluste kinnitamine

  1. Täitke maksevorm ja vajutage nuppu „Kinnitan makse“;
  2. Avage oma telefonis Smart-ID rakendus (kui see ei avane automaatselt). Veenduge, et internetipangas näidatav kood ühtiks Smart-ID rakenduse koodiga, seejärel sisestage PIN 2 kood;
  3. Kui sisestasite õige PIN 2 koodi, ilmub makse kinnitus mõne sekundi pärast automaatselt.

NB! Smart-ID rakenduse kasutamisel lugege alati hoolikalt kontrollkoodi all olevat teksti – seal on kirjas, milline toiming ootab kinnitust.

Smart-ID blokeerimine

Teie raha ja andmete kaitsmiseks blokeeritakse teie Smart-ID konto järgmistel juhtudel:

  • Kui PIN-kood sisestatakse kolm korda järjest valesti, blokeeritakse konto kolmeks tunniks.
  • Kui pärast kolmetunnise blokeeringu lõppu sisestatakse PIN-kood veel kolm korda järjest valesti, blokeeritakse konto 24 tunniks.
  • Kui PIN-kood sisestatakse pärast 24-tunnise blokeeringu lõppemist uuesti valesti veel kolm korda järjest (kokku üheksa korda järjest), blokeeritakse konto jäädavalt teie rahaliste vahendite ja andmete turvalisuse huvides. Smart-ID kasutamise jätkamiseks peate oma konto seadmest kustutama ja selle uuesti seadistama.

Korduma kippuvad küsimused

Korduma kippuvad küsimused

Lisainfot Smart-ID turvalisuse, kasutamise ja muude teemade kohta leiate meie koostööpartneri ja rakenduse arendaja SK ID Solutions kodulehelt.

 

Korduma kippuvad küsimused seoses SEB-ga

Saate ühe Smart-ID-konto abil sisse logida ka teiste pankade internetipankadesse ja kinnitada tehinguid ka nendes pankades. Eri pankade jaoks võivad olla vajalikud erinevad täiendavad toimingud, kuid üldiselt saadab vastav pank teie sisselogimisel või tehingute tegemisel teie Smart-ID-le automaatselt kinnituse.

Jah, kui kasutate erakliendi internetipanka sisselogimiseks Smart-ID rakendust, saate sisse logida ka ettevõtte internetipanka. Selleks logige pärast Smart-ID seadistamist kõigepealt sisse erakliendi internetipanka.

Kui te ei kasuta Smart-ID rakendust autentimiseks teistes pankades, kustutage lihtsalt oma Smart-ID konto ja eemaldage rakendus telefonist või tahvelarvutist. Veenduge, et teil on ka teised autentimisvahendid, et saaksite internetipanka sisse logida ja tehinguid kinnitada – näiteks ID-kaart või PIN-kalkulaator.