Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Eraklient

Kontoteabe teenus

Kontoteabe teenus

Teenus võimaldab

  • näha kõikide oma arvelduskontode saldosid
  • ülevaadet viimase 90 päeva tehingutest

Teiste pankade arvelduskontode sidumine SEB internetipangaga võimaldab teil oma rahaasju hallata ühes kohas. SEB internetipangas kuvatakse seotud kontode  kohta järgmiseid andmeid:

  • kontonumber (IBAN)
  • kontojääk
  • tehingute loend viimase 90 päeva kohta.

Kõik kliendi antud nõusolekud kontoteabe teenuse kasutamiseks on nähtavad internetipanga menüüpunktis Lisateenused/Seaded -> Teenusepakkujate nõusolekute haldamine või vajutades avalehel nupule „Haldan kontosid“.

Kontoteabe jagamise teenuse aktiveerimine

Kui hakkate oma teise panga kontot SEB internetipangaga siduma, kuvatakse ekraanil samm-sammult kõik vajalikud toimingud, mis võimaldavad teil konto sidumise protsessi hõlpsalt ja mugavalt lõpule viia. Mobiilirakenduses saate teise panga konto lisada sisenedes menüüst internetipanga täisversiooni.

  • 1

    Klõpsake avalehel nupul "Lisan teise panga kontod" või minge menüüpunkti Lisateenused/Seaded -> Teenusepakkujate nõusolekute haldamine ja klõpsake nupul "Lisan uued kontod".

    2

    Valige pank, milles avatud konto soovite siduda SEB internetipangaga – valikus olevate pankade loend on nõusoleku loomisel internetipangas nähtav ja seda uuendatakse loendi kuvamise hetkel.

    3

    Autentige ennast pangas, mille kontosid soovite SEB internetipangas kuvada, ja järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.

    4

    Valige ja kinnitage lisatavad kontod ning nõusoleku kehtivus (kuni 90 päeva).

    5

    Kinnitage oma nõusolek sobiva autentimisvahendiga.

    6

    Konto andmed on SEB internetipangas nähtavad nõusoleku kehtivuse lõppemiseni või kuni te selle lõpetate.

Turvalisus on kontoteabe teenuse juures oluline küsimus, mistõttu soovime rõhutada, et teie andmed on kaitstud ja kontoteavet edastatakse ainult siis, kui olete andnud vastava nõusoleku.

PSD2 direktiivi kohaselt on nõusoleku maksimaalne kehtivusaeg 90 päeva ja kui soovite jätkata teise panga konto kuvamist SEB internetipangas, on vajalik oma nõusolekut vastavalt uuendada.


Nõusoleku haldamine

  • Nupp teise panga kontode sidumiseks on nähtav avalehel ja kontode ülevaate lehel.
  • Nõusoleku teave on nähtav menüüpunktis Lisateenused/Seaded -> Teenusepakkujate nõusolekute haldamine, kus kuvatakse kõigi seotud kontode loend ja kus saate nõusolekuid lisada, muuta ja tühistada.
Kui soovin vaadata teistes pankades avatud kontode jääke, kas pean need kontod SEB internetipanka lisama?

Ei – teie nõusolek teistes pankades avatud kontode jääkide vaatamiseks kehtib 90 päeva. Pärast selle perioodi lõppu on klientidel võimalus oma nõusolekut pikendada või see igal ajal tagasi võtta.
 

Kas saan vaatamiseks lisada teistes pankades avatud kontosid?

Jah. Hetkel saab kontode nimekirja lisada Swedbanki, Citadelė ja LHV Balti pankade kontosid. SEB internetipangas on alati olemas ajakohane info pankade kohta, mida toetatakse.
 

Kas saan lisaks kontojääkide ja tehingute vaatamisele ka makseid teha?

Praegu on võimalik vaadata teistes pankades avatud kontosid, jälgida nende kontode jääki reaalajas ning pärida viimase 90 päeva jooksul tehtud maksete ning muude kontodega seotud tehingute nimekirja. Hetkel ei paku me teistest pankadest maksete algatamise teenust.
 

Kas kontojääke näidatakse reaalajas?

Jah, kontojäägid kuvatakse reaalajas.
 

Kas see teenus on tasuline?

Ei, kõnealune teenus on tasuta.
 

Kas saan erakliendina ka ärikliendi kontosid lisada ja vaadata?

SEB üldistes teenusetingimustes sätestatakse, et erakliendi internetipanka pole lubatud lisada ärikliendi kontosid. Praegu saate erakliendina oma internetipanga profiilile lisada teistes pankades avatud kontod. Ärikliendina pole aga lubatud teistes pankades avatud ärikliendikontosid oma internetipanga erakliendi profiilile lisada.
 

Kuidas uuendada oma nõusolekut teistes pankades avatud kontode vaatamiseks?

Klõpsake internetipanga avalehel nuppu "Lisan teise panga konto" ning tehke nõusoleku andmise protsess uuesti läbi.
 

Kas saan oma nõusoleku tühistada ka enne 90 päeva möödumist?

Jah, nõusoleku saab igal ajal tühistada.
 

Kas teistes pankades avatud kontode lisamise arv on piiratud?

Ei, klientidel on võimalus oma internetipanga profiilile lisada valitud hulk pangakontosid ja neid vaadata, kuid kontode arv ei ole piiratud.
 

Kas saan teisi kontosid vaadata ka mobiilirakenduse abil?

Praegu ei ole võimalik mobiilirakenduse abil teisi pangakontosid vaadata, kuid mobiiltelefoniga internetipanga brauseriversiooni sisse logides on nende vaatamine siiski võimalik.

Kontoteabe teenus ärikliendile

Smart-ID – nutikas viis isikutuvastuseks!

Smart-ID on lihtne, kiire ja turvaline viis oma isiku tuvastamiseks internetis. Unustage kasutajanimed ja paroolid – Smart-ID rakendus on lihtne viis oma pangakontole ja e-teenustesse sisse logimiseks.
Vaatan lisaks

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.