Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Äriklient

E-äri makselahendus

E-äri makselahendus

Mugav võimalus maksete kogumiseks internetis

  • Maksete kogumine kohalike pankade kontodelt, kasutades API-liideseid
  • Kaardimaksete vastuvõtmine internetis (Mastercard ja Visa), sh. korduvmaksed, turvaline kaardiandmete salvestamine ning makselink LinkPay
  • PayPali maksed

E-äri makselahendus:

  • Võimaldab klientidele kaardimakset internetis – iga Mastercardi või Visa omanik maailmas saab Teie e-poes toote või teenuse eest lihtsalt ja mugavalt tasuda.
  • Võimaldab klientidele mugavat maksevõimalust kohalike pankade kontodelt. Klient saab ostude eest maksta kohe, sisenedes e-poest oma internetipanka, eeltäidetud maksekorraldusele*.
  • Kaupmehele turvaline tänu 3D-Secure programmile.
  • Kaardiomanikule turvaline – platvormiga, mis omab PCI sertifikaati, on tagatud kaardiandmete turvalisus.
  • Kasutab e-commerce payment gateway makselahendust, mis on arendatud koostöös tehnoloogiaettevõttega EveryPay.

*teenus lisandub I kvartal 2020


Mugav ja ülevaatlik portaal kaupmehele

  • Maksete ajalugu, filtreerimine ja eksport
  • Detailvaade maksega seotud olulisima infoga
  • Maksete tühistamine ja tagastamine
  • Automaatsete püsimaksete haldamine
  • E-poe seadete haldus


Lihtne kasutuselevõtt

  • Tasuta moodulid enam levinud platvormidele (OpenCart, WooCommerce, PrestaShop, Magento, Magento 2) või erilahendusega liidestus
  • SDK-d iOs'i ja Androidi platvormidele
  • Sandbox testimiseks
     

Üldnõuded kaupmehe kodulehele

Kaardiga tasumine internetis peab olema kliendile turvaline ja arusaadav. Makselahenduse pakkumisel soovime ettevõtte veebilehel näha:

Ettevõtte kontaktandmed

Kaupa või teenust pakkuv veebileht peab kuuluma pangaga lepingu sõlminud ettevõttele.

  • Firma täielik nimi
  • Registrikood
  • Postiaadress; asukoha riik
  • E-posti aadress
  • Kontakttelefon

Info pakutavate kaupade ja teenuste kohta

  • Kaupade/teenuste täielik nimekiri - võimalikult täpne toote/teenuse kirjeldus; hinnakiri (kaarditehingu valuuta)
  • Tellimuse lõplik maksumus - lisanduvad postikulud ja nende määramine; viide võimalikele lisamaksetele sh. võimalike tollide ja käibemaksude tasumise kohustus tellija poolt

Kaupade ja teenuste eest tasumine ja kaartide logod

  • Ostuprotsessi kirjeldus ja tingimused - peavad olema kliendi jaoks lihtsalt leitavad ja üheselt arusaadavad
  • Makseviisid – peab olema üles loetletud erinevad makseviisid, sh interneti kaardimakse
  • Veebilehel peavad olema nähtaval kohal aktsepteeritavate kaartide (MasterCard/Visa) logod ja kaubamärgid (SecureCode, VbV). Korrektsed logod saate alla laadida EveryPay lehelt

Kaupade ja teenuste tarne- ja tagastamistingimused

  • Kauba üleandmise/saatmise kord
  • Tellimusega seotud info kliendile edastamise kord
  • Kauba garantiitingimused; ümbervahetamise ja tagastamise kord
  • Klienditeeninduse telefon ja e-posti aadress ning tagasiside andmise kord. Telefoni puhul tööaeg kohaliku aja järgi ja ajavööndi tähis (GMT+2), e-posti aadressi korral e-kirjadele vastamise kiirus
  • Kaupmees kohustub taasesitatavas vormis tõendama, et kaardi valdaja on enne tehingu kinnitamist nõustunud teenuse osutamise ja/või kauba müügi tingimustega

NB! Kogu tehingu protsess tuleb teostada pangaga sõlmitud lepingus märgitud veebilehel. Internetilehekülje suunamine lepingus mitte märgitud lehekülgedele ei ole lubatud. Samuti on keelatud lepingus märgitud veebilehele suunata mistahes muude müügikeskkondade internetilehekülgi.

Palume lisaks tutvuda Tarbijakaitse ameti poolt kokku pandud dokumendiga "E-kaubanduse juhend kauplejatele", kus on välja toodud juhised kaupmeestele seadusest tulenevatest nõuetest ja headest kauplemistavadest.

Kuidas ennetada kaardipettusi?

Interneti kaardimaksed annavad võimaluse mugavamateks ostudeks. Avarduvate võimalustega kaasnevad paraku suuremad ohud. Mida rohkem on liikvel kaardiandmeid, seda suurem ahvatlus on kurjategijatel need oma valdusesse saada.

Internetis makseid kogudes puutuvad kaupmehed paraku kokku ka kaardipettustega. Seepärast anname mõne lihtsa nõuande, kuidas kaardipettusi ennetada ning nendest tulenevat kahju vältida.

Enne kauba väljasaatmist tuleks tehingu andmeid kontrollida ning pöörata tähelepanu mittetavapärasele ostutegevustele:

  • võrrelda andmeid varem toimunud pettustega;
  • jälgida aadresse, kuhu kaubad saadetakse. Kahtlust peaks äratama samale aadressile tellitud kaupade tehingud erinevate pangakaartidega või erinevate kaardi valdaja nimedega tehtud tehingud;
  • jälgida tavapäratuid ostusummasid. Tavapärasest suuremates summades tehtud tehingud peaksid olema erilise tähelepanu all;
  • jälgida kaardi valdajate IP aadresse. Kahtlust peaks äratama erinevate kaartidega samalt IP-lt tehtud tehingud, samuti erinevatele saajatele samalt IP-lt tehtud tehingud.

Pettuse kahtluse korral peab kaupmees koheselt kontakteeruma pangaga ning kaupa mitte välja saatma.

Tehnilised nõuded arendajale

Everypay klienditugi

Integratsiooni dokument (EN)

E-äri makselahenduse kasutajatoe e-posti aadress:

 

 

Autentimisteenus

Autentimisteenusega saate teie teenuskeskkonda või internetipoodi sisenevat klienti turvaliselt tuvastada.


Autentimisteenuse kasutamiseks vajalik:

  • arvelduskonto SEB-s;
  • veebileht, mis vastab nõuetele ning mille kasutamiseks on vaja klient tuvastada;
  • esitage taotlus teenusega liitumiseks internetipangast või allpool olevalt lingilt.


Kliendi autentimise protsess:

  • Veebilehele tuleb „SEB“ logo alla seadistada pakett, millele vajutades suunatakse klient internetipanka tuvastamiseks.
  • Internetipangas annab klient nõusoleku, et SEB võib teenuseosutajale edastada tema nime ja isikukoodi.
  • Teenuseosutajale edastatakse pakett, mis sisaldab autentimise infot ning kliendi nime ja isikukoodi.

 

Tehnilised nõuded arendajale

Pangalingi/autentimisteenuse logo

Internetipoe avalehel peab nähtaval kohal olema internetipanga logo, mida ei tohi ise teha ega muuta.

1. Esilehe ikoon, paigutatakse kaupluse avalehele
 

seb_120x60.gif
120x60 pixels
2559 bytes

Ikooni alt atribuudi tekst: "Siin saate maksta SEB internetipangas".
Viide ikoonilt lehele http://www.seb.ee avaneb uues aknas, soovitusliku nimega "SEB".


2. Esilehe ikoon, paigutatakse kaupluse avalehele
 

88x31 pixels
1803 bytes

Ikooni alt atribuudi tekst: "Siin saate maksta SEB internetipangas".
Viide ikoonilt lehele http://www.seb.ee avaneb uues aknas, soovitusliku nimega "SEB".


3. Ikoon makse alustamiseks
 

Kasutatakse ikooni mõõtmetes 88x31 pikselit koos submit nupuga. Html-kood paigutatakse form elemendi sisse koos elektroonilise maksekorralduse andmetega.

 
Tehnilise lahenduse võite välja töötada ise või tellida meie partneritelt

Pangalingi tehnilise toe e-post: .

 

Pangalingi lepingu tingimused Autentimisteenuse lepingu tingimused Interneti kaupmehelepingu tingimused
Interneti kaardimakse vastuvõtmise nõuded

11. Pangalink  
liitumine 65 eurot
tehingutasu 1% ostu summast, min 0,13 eurot, max 3,20 eurot tehing
- finantsvahendusettevõttele 1,28 eurot
lepingu muutmine 15 eurot
autentimine (2)  
- liitumine 65 eurot
- lepingu muutmine 15 eurot
- kuuhooldustasu 20 eurot või kokkuleppel kliendiga

 

Interneti kaardimakse  
liitumine 50 eurot
kuutasu müügikoha kohta 10 eurot
tehingute töötlemise tasu vastavalt kokkuleppele

 

 

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.