SEB teeninduse tugevusteks on kliendi vajaduste kaardistamine ja lahenduste pakkumine
Möödunud aasta lõpus viis uuringufirma Dive läbi pankade valdkonnauuringu, selgitamaks välja Eesti parima teenindusega pangad. SEB saavutas tihedas konkurentsis kõrge teise koha.
Uuringu tulemused näitavad, et SEB tugevusteks on esmase kontakti loomine potentsiaalse kliendiga, kliendi vajaduste kaardistamine ja võimalike lahenduste pakkumine. Kõrge hinnang anti ka üldisele suhtlusoskusele ja kõne lõpetamisele.
„Klienditeeninduse kvaliteet on meie jaoks alati olnud prioriteediks. On väga hea meel, et meie püüdlused ja keskendumine parimale võimalikule teenindusele kaugkanalite vahendusel ja seda pandeemia ajal, kui digitaalsete lahenduste osatähtsus on märkimisväärselt suurenenud, on leidnud tunnustust. Eelmisel aastal kasvas meile kliendikõnede ja digikanalite vahendusel edastatud sõnumite arv mitmekordselt ja tulenevalt muutunud olukorrast laiendasime ka kaugteenuste valikut,“ rääkis SEB kliendikeskuse juht Ringa Maripuu.
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Pandeemiast tingituna teostati pankade valdkonnauuring kontorikülastuse asemel esmakordselt telefonikõnede teel. Igasse panka sooritati kokku 10 telefonikõnet, kus testkliendid pöördusid panga poole sooviga avada arvelduskonto.
Uuringufirma Dive Eesti viis pankade valdkonnauuringu läbi 2020. aasta neljandas kvartalis ning Balti riikides tehti tervikuna kokku 160 kõnet. Selleaastase uuringu tulemuste esikolmik Eestis: LHV (98,0%), SEB (95,5%), Citadele (89,1%). Lätis saavutas samuti teise koha SEB ning Leedus hinnati SEB teenindus sektori parimaks.
Lisainfo:
Kristi Jänes
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB
Tornimäe 2, 15010 Tallinn
telefon +372 665 5399
mobiil +372 5569 0616
e-post kristi.janes@seb.ee