Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

PRESSIUUDISED - 18. veebruar 2020 11:30

Muutus SEB internetipanga sisselogimisleht

Alates 21. veebruarist peab klient SEB internetipanka sisenedes kõigepealt valima, kas ta on äri- või eraklient ja seejärel suunatakse ta vastavale sisselogimislehele. Klientidel, kes logivad internetipanka Smart-ID või Mobiil-ID abil tuleb lisaks sisestada ka isikukood. Muutus juurutati kõigis kolmes Balti riigis korraga ja selle eesmärk on tõsta sisselogimise turvalisust.

SEB Balti e-panganduse juht Tammo Otsasoo: „Kliendi staatuse valik ja isikukoodi sisestamine on lihtsad lisasammud, mis võimaldavad vältida sisselogimisel hooletusest tekkinud vigu ja pakuvad lisakaitset ka õngitsusrünnakute vastu.“

Tuletame meelde, et Smart-ID ning Mobiil-ID PIN-koodide sisestamisel peab klient olema veendunud, et ta kinnitab enda algatatud tegevust. Samuti palume olla endiselt ääretult tähelepanelik SMS-i ja e-posti kaudu klientideni jõudvate päringutega, mis sisaldavad otselinke, eriti kiirel tulumaksu deklareerimise ja raha tagastamise perioodil.


Sotsiaalmeedia

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.