Andmete uuendamine puudutab neid kliente, kelle andmed on nõutud tähtajaks uuendamata ja kes on saanud pangalt sellekohase teavituse
Pankadel on seadusest tulenev kohustus regulaarselt kontrollida oma klientide andmeid, et tagada nende ajakohasus.
Klientidel on igal ajal võimalus oma andmed internetipnagas iseseisvalt uuendada.
Detsembri alguses saatsime klientidele, kelle andmed vajasid uuendamist meeldetuskirja. Saadetud kiri sisaldas teavet andmete aegumisest, põhjendas vajadust seda teha ning andis juhtnööre, kuidas kõige hõlpsamalt edasisi konto kasutamisega seotud piiranguid vältida. Kõnesoleva kirja saajal on aega andmeid uuendada 16. detsembrini 2018.
Selleks, et oma klientidele erinevates olukordades võimalikult suurt tuge pakkuda, neid kaitsta ja turvalisus tagada, on oluline teada, kuidas nendega kõige kiiremini ühendust võtta. See omakorda tähendab, et kliendiandmed peavad olema õiged ja ajakohased. Samuti lähtub pank kehtivatest õigusaktidest ja hea tava põhimõtetest ning on kohustatud oma kliente nii tuvastama kui koguma ja kontrollima andmeid ning neid ka regulaarselt uuendama.
Teavitus ei tähenda kaugeltki kliendisuhte lõpetamist vaid vajalikku meeldetuletust kas internetipangas või kontoris oma andmed uuendada.
Lähemalt saate regulaarsest andmete uuendamise vajadusest lugeda meie kodulehelt.
Lisainfo SEB klienditeeninduse telefonil 665 5100 ja Skype’i vahendusel (ainult kõned, kasutajatunnus seb.eesti).