Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

PRESSIUUDISED - 11. juuni 2018 13:15

Tänasest saab SEBs nõustamisel osaleda ka pärast tööpäeva lõppu

Alates 11. juunist kuni suve lõpuni on SEB erakliendihaldurid valmis pakkuma klientidele terviknõustamist videokõne kaudu ka pärast tööpäeva lõppu. Õhtuse aja viimast videokõnet saab määrata algusega kella 19.00-ks. Õhtusel ajal videokohtumisel osalemiseks on vajalik eelnev broneerimine SEB kodulehel või helistades 665 5100.

SEB segmendijuht Triin Raudsepp: „Veidi üle aasta töötav videokõne on suurepärane näide selle kohta, kuidas tänapäeval liigub pank oma klientide poole, ükskõik kus nad ei oleks. Sellest tingituna hakkame testima ka laiemat teenuse kättesaadavust. Esialgu pakume õhtust aega suvisel ajal, kuid klientide huvi olemasolul kaalume selle jätkamist ka edaspidi.“

SEB videokõne on lihtsaim ja kiireim viis oma pangaga kontakti saamiseks. Videokõne kaudu saab SEBs avada konto oma lapsele või ettevõttele või saada terviknõustamist. Alates teenuse käivitamisest on seda praeguseks kasutatud ligikaudu 1000 korda. SEB edasine eesmärk on hakata pakkuma teenust ka neile, kes soovivad saada SEB klientideks.

Videokõne jaoks on vajalik SEB erakliendi internetipanga leping, kaasaegne autentimisvahend (ID-kaart või mobiil-ID) ning arvuti veebikaamera ja mikrofoniga. Loe videokohtumise kohta täpsemalt SEB https://www.seb.ee/noustamine. kodulehelt.

Sotsiaalmeedia

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.