SEB siht on saada turuliidriks Baltikumi avatud panganduses
KPMG aastakonverentsil esinenud SEB innovatsioonijuht Siim Lepiski sõnul saab traditsiooniliste suurpankade ellujäämisel määravaks võimekus kohaneda uutes tingimustes, sealhulgas oskus kaasata ning teha koostööd iduettevõtete ja ambitsioonikate väikeettevõtetega.
Viimase aasta jooksul on SEB iduettevõtete ning väikese ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) kaasamiseks asutanud SEB Innovatsioonikeskuse ning käivitanud Kasvuprogrammi. Lepiski sõnul võib SEB kogemuse iduettevõtete ja VKE-de kaasamisel kokku võtta läbi eksperimenteerimise printsiibi: „Ambitsioonikate ettevõtetega koos tegutsedes kasvab ka enda ambitsioon. SEB tahab olla oma Baltikumi klientide jaoks parim pank, ka avatud panganduse valdkonnas. Sinna jõudmiseks rakendame ebatraditsioonilist lähenemist koostöös paljude iduettevõtetega, et luua oma klientidele tõeliselt vajalikke uusi teenuseid.“
Siim Lepiski sõnul näitab tuhandete edukate ettevõtete uurimine, et keegi ei tea täpselt ennustada, kuhu välja jõutakse, sest hüppeline kasv saabub vaid pidevalt eksperimenteerides. Nii soovitab Lepisk juhtidel küsida enda ja oma meeskonna käest iga päev „Mida ma täna õppisin koostööst klientide ja koostööpartneritega ning miks ma nii arvan?“
Nordic Hotel Forumis toimunud KPMG Aastakonverents keskendus tänavu juhtimisele, maksudele ja rahandusele digigajastul. Konverentsi ettekannete fookuses olid suurandmed, digitaliseerimine, panganduse tulevik ning rahvusvaheline ja kohalik maksundus, majandus ning majanduspoliitika.
Evelin Allas
kommunikatsioonijuht
turunduse ja kommunikatsiooni divisjon
SEB
telefon +372 665 5649
mobiil +372 511 1718
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post evelin.allas@seb.ee