Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Valdkonnad SEB-s

 

Tööpakkumised

Nõustaja Tallinna kliendikeskusesse

Roll

  • Klientide nõustamine igapäevastes pangatoimingutes
  • Probleemide lahendamine kirjalikult, telefoni või videokohtumiste teel
  • Kolleegide abistamine
  • Koostöö teiste üksustega

Ootame

  • Julgust ja tahet nõustada klienti ning leida neile parimaid lahendusi
  • Soovi õppida ja areneda
  • Korrektset eesti keele oskust ning inglise keele ja/või vene keele valdamist suhtlustasandil
  • Kasuks tuleb kohusetundlikkus, täpsus, tasakaalukus ja rõõmsameelsus

Pakume

  • Põhjalikku väljaõpet juhendaja käe all
  • Huvitavat ja vaheldusrikast tööd
  • Toetavat ja sõbralikku meeskonda
  • Meeldivat töökeskkonda
  • Arenguvõimalusi

Kandideerimiseks ootame motivatsioonikirja koos CVga e-mailile märksõnaga "KK nõustaja" hiljemalt 31. oktoobriks.

 

Head of Baltic Internet Bank IT development

Role

  • Lead and develop multinational team of IT developers across the Baltics
  • Measure team's performance to improve its productivity
  • Developing and implementing projects related to Baltic Internet Bank vSetting priorities & planning and controlling new developments in collaboration with stakeholders
  • Responding and managing incident escalations

We expect

  • 2+ years of experience in leading international team of 20+ members
  • Ability to work cross-countries complemented with strong cooperation & communication skills
  • Innovative and proactive thinking with high energy and drive for delivering results
  • Ability to work with formal and informal collaborative teams and to manage external partner relationships
  • IT developer experience in building large and complex IT systems would certainly be a plus

We offer

  • Work with large-scale complex IT infrastructure which is one of the largest in the Baltic countries)
  • Ability to improve one of he most used systems in the bank
  • New big exciting IT projects
  • Additional benefits based on your skills and experience

Ready to join us?

Send us your CV and motivational letter in English to an e-mail no later than October 31st. If we will find you interesting we'll try to invite you to an interview before this deadline.
 

Scrum Master in Open Banking Tribe

Do you want just to run Scrum ceremonies in a team and manage backlog in JIRA?
Then this job is not for you.

Do you want to challenge yourself to apply SCRUM on a bigger scale in a large international company?
If yes read on.

 In SEB we believe that Scrum Master should care for the team as much as for delivery. Therefore growing people, building personal development plans, enabling team to improve & having full freedom to run the team comes with this job. We also expect that you have good strategies for product owner on how to balance planned work vs unplanned (i.e. maintenance, team improvements).

As a Scrum master you will have full support from highly skilled persons (including internal Agile Couch) within organization to enable team, product owner and company to make tough decisions.

We think that you are a good fit for this role if:

  • Have practical experience with Scrum. Know when to apply Scrum and Kanban;
  • Like to visualize things (using physical boards);
  • Consider yourself to be empathetic person;

 IT background is not mandatory but certainly would serve as an advantage.

Having knowledge and experience of personal coaching, team dynamics, conflict resolution is also a big plus.

Short information about the field of work

 You will be working Open banking tribe in E-channels area. This tribe is currently consisting of two Agile teams:

  • One of them is dealing with creating new open banking APIs for external third parties and integration tools for developers. You can find more information about it here https://developer.baltics.sebgroup.com
  • Other team is integrating APIs of other financial institutions into our solutions.

Ready to apply?

Please send your CV to an e-mail with a subject "Scrum Master" no later than 25th of October 2019. Selected candidates can be invited to the interview before job ad expires.
 

 

Suurklientide osakonna kliendihaldur

Roll

  • Kliendiportfelli haldamine ja kasvatamine
  • Äriklientidele nõustamisteenuse pakkumine sobivate lahenduste leidmiseks
  • Vastutamine tervikliku protsessi eest alates nõustamisest ja krediidianalüüsist kuni lepingute sõlmimiseni

Ootame

  • Väga head suhtlemise ja läbirääkimise oskust
  • Head riskitunnetust, analüütilisust ja korrektsust
  • Majandusalast kõrgharidust
  • Väga head suulist ja kirjalikku eneseväljendusoskust nii eesti kui inglise keeles
  • Kasuks tuleb vene keele oskus ja eelnev töökogemus finantsvaldkonnas ja ärikliendisuhete juhtimises

Pakume

  • Mitmekülgset ja huvitavat tööd kaasaegses töökeskkonnas
  • Võimalust töötada erinevate ettevõtetega
  • Arenguvõimalusi rahvusvahelises organisatsioonis
  • Toetavat ja sõbralikku meeskonda
  • Mitmekülgseid soodustusi ja sportimisvõimalusi

Kandideerimiseks ootame motivatsioonikirja koos CVga e-mailile märksõnaga "Kliendihaldur" hiljemalt 20. oktoobriks.

 

Internet Bank Developer

Role

  • Internet bank’s development ( designing, programming, testing and launching)
  • Internet bank maintenance and incident solving
  • Aligning solution architecture with IT infrastructure, IT security and other units

We expect

  • Experience with PHP or Node.js language
  • Analytical and logical thinking
  • Have ambition to make a difference
  • Seeking to improve, open to changes
  • Able to learn quickly
  • Team player

We offer

  • Possibility to develop one of the key SEB systems Baltic Internet bank
  • Flexible and friendly team without stereotypes
  • Opportunity to improve through development of complex systems running in different countries

Please send your CV by making a note “IB Developer“ until 18th of October  to .

 

 

 

 

 

Kas olete valmis liituma?

Kõik saab alguse vastastikusest sobivusest.

Me tahame olla kindlad, et just teie olete vabale ametikohale parim kandidaat. Samuti soovime, et tunneksite end meie organisatsioonis hästi. Seetõttu pöörame värbamisprotsessile palju tähelepanu. Juba kandideerimise käigus õpite tundma meie inimesi ja väärtusi.

Milline on värbamisprotsess?

 

1

Avaldame tööpakkumise oma kodulehel, sotsiaalmeedias ja tööportaalides.

 

2

Kuna kõik oskused on õpetatavad, tahame töötajat valides tundma õppida just tema isiksust, väärtusi, kirgi ja kogemusi.

 

3

Oma isikupäraga on teil võimalik teistest eristuda intervjuudel ja koduste ülesannete kaudu. Kasutame ka teste ja videointervjuud.

 

4

Lõppvooru jõudnud kandidaat läbib taustakontrolli. Võtame ühendust ka teie soovitajatega.

 

5

Pärast seda, kui olete saanud kirjaliku tööpakkumise, räägime teiega läbi töötingimused. Kokkuleppe saavutamise järel sõlmime töölepingu.

Värbamise ajal saate meilt nii suulist kui ka kirjalikku tagasisidet.

 

Kui ei leidnud sobivat töökohta

Kui te ei leidnud sobivat töökohta, kuid olete huvitatud SEB-s töötamisest, siis tutvustage end Videolinnu teel või saatke meile e-kiri aadressil .

  • Kaidi Luide

    Kaidi Luide

    personalikonsultant

    +372 665 5313

    e-mail

     

  • Monika Lillenthal

    Monika Lillenthal

    personalikonsultant

    +372 665 5316

    e-mail

     

  • Kristiina Lõhmus

    Kristiina Lõhmus

    personalikonsultant

    +372 665 5315

    e-mail

     

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.