Turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni praktikandina astusin 1. juunil SEB peamajja sisse ja olin valmis alustama oma töist suve. Nii mind kui ka kahte teist praktikanti, Kristinat ja Katrinit, olid tervitamas kodukontoritest kohale tulnud kolleegid. Juba esimesel päeval tunda, nagu siia võikski töötama jääda, oli samal ajal tore ja hirmutav. Hirmutav just seetõttu, et kolm kuud lähevad kiiresti mööda ning praktika lõpp saab olema emotsionaalne.
Sooja vastuvõtu järel saime võimaluse tutvuda peamaja erinevate korrustega ning tuleb tõdeda, et neid oli palju! Kuigi siiani pole veel päris ära eksinud, ei julge siiski üksi maja peale rändama minna ‒ oht selleks on olemas. Küll aga on teada söökla, enda divisjoni, kohvimasina ja puuviljade asukoht, seega esimese kuu võib edukaks lugeda.
Siinkohal ei saa mainimata jätta ka seda tähtsat tunnet, mis uksekaardiga mööda maja ringi käies on. Kohvitass käes ja kiibiga uksi avades tundub nagu see olekski kodu. Võimalus töötada distantsilt tundus varem ideaalne, kuid SEB kontori atmosfäär paneb ka siin arvamust muutma.
Jättes nüüd orienteerumise kõrvale, on esimene kuu olnud päris põnev. Varieeruvad tööülesanded on andnud võimaluse katsetada erinevaid asju ning samuti taganud selle, et päev ei oleks üksluine. Artiklite toimetamine, siseveebi tundmaõppimine ja muudes projektides osalemine on tutvustanud kommunikatsiooni ja turunduse erinevaid külgesid ja andnud võimaluse teha asju, millega igapäevaselt kokku ei puutu.
Isegi ilusatest ilmadest pole me kontoris istumise pärast pidanud ilma jääma ja seda suuresti tänu tiimiüritusele. Just nii ‒ ligikaudu 3,5-tunnine jalgrattaretk ja sellele järgnenud õhtusöök oli ideaalne võimalus nautida ilma ja pidada vabamat vestlust oma uute kolleegidega. Kes oleks osanud arvata, et Põhja-Tallinn peidab endas selliseid pärleid ning et ka tööpäeva eelsel õhtul on aktsepteeritav natuke kauem väljas olla. Taolised koosviibimised tõesti süstivad energiat ja motivatsiooni, mida järgnevate päevade jooksul töö tegemiseks kasutada.
Kaua pole enam jäänud ka YouthLABi programmi alguseni, seega uusi väljakutseid tuleb veelgi. Juba kuu aega praktikat on õpetanud nii palju, seega kujutan ette, mis kogemuste pagasi kolme kuuga omandada võib.
Gloria Sibold
SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni praktikant