Mobiilne viipemakse on mugav makselahendus, mis võimaldab kasutada telefoni pangakaardi asemel. Mida on vaja, et kasutada SEB mobiilset viipemakset?
SEB mobiilset viipemakset on võimalik kasutada ainult Android operatsioonisüsteemil nutitelefonidel, mis omavad NFC funktsiooni.
Mobiilset makselahendust saavad kasutada SEB kliendid, kellel on aktiivne internetipanga leping ja vähemalt üks Mastercardi deebet- või krediitkaart. Füüsilisel pangakaardil ei pea olema viipemakse funktsiooni.
Kuidas alustada?
Mobiilse viipemakse funktsiooni seadistamiseks:
• avage telefonis SEB mobiilirakendus ja logige sisse;
• vajutage rakenduses rahakoti ikoonile ja
• järgige ekraanil olevaid juhiseid.
Kogu protsess võtab aega maksimaalselt paar minutit.
Telefoniga maksmine
Kui kaart on mobiilirakenduses seadistatud ongi mobiilse viipemakse funktsioon koheselt kasutusvalmis. Kaupmehe juures makstes toimub tehing nii nagu pangakaardiga tehtav viipemakse – telefon tuleb asetada makseterminali lähedusse ja järgida ekraanil olevaid juhiseid.
Uue makseviisiga kuni 25-eurose ostu puhul PIN-koodi ei küsita. Maksimaalse turvalisuse tagamiseks teeb mobiilirakendus aeg-ajalt pistelisi kontrolle ning tehing on tarvis kinnitada PIN-koodiga. 25-150-eurosed tehingud tuleb alati PIN-koodiga või mõne muu turvaelemendiga kinnitada. Üle 150-euroseid tehinguid saab sooritada vaid füüsilise pangakaardiga.
Mobiilse viipemakse veelgi turvalisemaks tegemiseks on võimalik määrata SEB mobiilirakenduses päeva- ja kuulimiidid ning valida, kas telefonimaksed sooritatakse automaatselt või manuaalselt:
• Automaatne režiim võimaldab maksta nii, et SEB rakendus ei ole avatud. Makse tegemise eelduseks on avatud ekraanilukk.
• Manuaalne režiim, kus makse sooritamiseks tuleb avada SEB mobiilirakendus.