Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Foorum

Igapäevased rahaasjad

  • Igapäevased rahaasjad - 14.08.2020

    Videonõustamine on lihtne ja kiire võimalus pangaasju ajada

    Videonõustamine on lihtne ja kiire võimalus pangaasju ajada

    Klientide nõustamine erinevate toodete ja teenuste osas hõlmab väga suure osa pankade klienditeenindajate tööajast. SEB Pank alustas mõned aastad tagasi eraklientidele terviknõustamise teenuse pakkumist video teel ning panga erakliendi segmendijuht Triin Raudsepp tõdeb, et täna toimub juba iga neljas kliendikohtumine läbi videokõne.

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 17.01.2020

    Digikassa – märkamatu raha kogumise viis

    Digikassa – märkamatu raha kogumise viis

    Kõlab lihtsalt ja ahvatlevalt: raha kõrvale panemiseks tuleb vaid maksta kaardiga. SEB ainulaadne toode Digikassa võimaldabki koguda niivõrd mugavalt, et see on lausa märkamatu. Tuleb vaid maksta pangakaardiga – muud polegi vaja teha.

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 15.01.2020

    4 viisi, kuidas mobiilsed pangalahendused igapäevaelu lihtsustavad

    4 viisi, kuidas mobiilsed pangalahendused igapäevaelu lihtsustavad

    Mobiiltelefonist on saanud meie igapäevane abiline, mis võimaldab väga lihtsalt korraldada ka finantsasju. Tänu SEB Panga mobiilsetele pangalahendustele kulub poeskäigule, rahakogumisele ja ülekannete tegemisele senisest veel vähem aega ning toiminguid teha saab kõikjal, kus on internet.

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 09.01.2020

    SEB Pangas saab nüüd avada arvelduskonto video vahendusel

    SEB Pangas saab nüüd avada arvelduskonto video vahendusel

    Inimesed liiguvad üha enam digikanalitesse ja ootavad seega, et pangateenused oleksid samuti mugavad ning kättesaadavad kõikjal. SEB Pank pakub unikaalset võimalust saada panga kliendiks ja avada arvelduskonto videokohtumise käigus. Kuidas see täpselt käib, selgitab SEB Panga äriarenduse divisjoni müügijuht Merit Kalm.

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 05.12.2019

    Kuidas noorena oma eesmärkide jaoks raha koguda

    Kuidas noorena oma eesmärkide jaoks raha koguda

    Uus nutitelefon, esimene auto, reis Austraaliasse või kiire mänguriarvuti on noore inimese jaoks suured unistused. Nende tähtsusest saab aru alles siis, kui jõuab kätte aeg selle jaoks vaeva nägema hakata, sest mida kauem ühe soovi täide viimise kallal töötada, seda selgemaks muutub selle väärtus ning vajalikkus. Kuidas oma unistuste täitmiseks vajaliku summa kogumist alustada?

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 05.11.2019

    Mis on kontoteabe jagamise teenus ja kuidas seda kasutada?

    Mis on kontoteabe jagamise teenus ja kuidas seda kasutada?

    Septembrikuus alustasime eraklientidel internetipanga avalehe uuendamist. Muudatused võimaldavad kõikidel klientidel kasutada uut pankadevahelise kontoteabe jagamise teenust. See tähendab, et Teil on võimalus siduda oma teises pangas olev konto SEB internetipangaga. 

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 08.08.2019

    Kaardi kasutamise probleemid puhkusereisil. Mida teha?

    Kaardi kasutamise probleemid puhkusereisil. Mida teha?

    Kujutage ette, et olete puhkusereisil ja hakkate just kaardiga majutuse eest maksma, kuid teenindaja naeratab osavõtlikult ja teatab, et makseterminal ei tunnista teie pangakaarti. Paanika, piinlikkustunne, rahakotis leiduva sularaha kiire ülelugemine mõttes...

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 11.06.2019

    Ajage oma rahaasju turvaliselt. Eriti suvel.

    Ajage oma rahaasju turvaliselt. Eriti suvel.

    Kätte on jõudnud suvi. Päikeseenergiast laetud inimesed seiklevad palju ning kasutavad oma pangakaarti tavapärasest sagedamini, väga erinevates piirkondades. Muretul suvepäeval võib paratamatult kaduda aga valvsus isiklike asjade, sealhulgas pangakaardi hoidmise ja kasutamise üle. Sellest tingituna suureneb suviti ka kaardipettuste maht.

    Loen edasi

  • Igapäevased rahaasjad - 10.06.2019

    E-ostlemisest on eestlaste jaoks kujunenud harjumus

    E-ostlemisest on eestlaste jaoks kujunenud harjumus

    SEB Eestis, Lätis ja Leedus korraldatud e-kaubanduse uuring tõi välja, et ostlemine e-kanalites on saamas Balti riikide elanike jaoks harjumuseks. 88% Eesti elanikkonnast tellib kaupu e-kanalitest regulaarselt ning vaid 12% vastanutest kinnitas, et ei tee seda. Milline on aga teie e-ostlemise rutiin? Nüüd saate oma käitumist eestlaste keskmiste näitajatega võrrelda.

    Loen edasi

 
S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.