Muuda keelt:
Pilt
Girl is writing something on the table

Pangakaardid Teie igapäevasteks tehinguteks

Paragraphs

Kõik oluline igapäevatehinguteks

Turvalised viipemaksed ja võimalus maksta Androidi telefoni või muu NFC-seadmega
Valige oma kaardile ainulaadne kujundus
Kaartide haldamine mobiilirakenduses või internetipangas
Tellige kaart postiga koju või kontorisse

Valige kaart, mis toetab ettevõtte vajadusi

Pilt
business_debit card image

Mastercard Businessi deebetkaart

  • Ärikliendi paketis tasuta, paketita 2 eurot kuus
  • Usaldusväärne tasumiseks kaupmeeste juures
  • Mugav kasutamiseks pangaautomaadis
  • Viipemaksed on lubatud kuni 50-euroste ostude puhul

 

Pilt
Contactless credit card image

Mastercard Businessi krediitkaart

  • Kuutasu 3 eurot
  • Kuni 45 päeva intressivaba krediiti
  • Krediidilimiidi ülekandmise ja omavahendite kasutamise võimalus

 

Valige oma kaardile ainulaadne kujundus

  • Muutke oma kaart eriliseks, kasutades ettevõtte sümboolikat
  • Sobiva pildi saate valida nii deebet- kui ka krediitkaardile
  • Kujundatud kaardil on kõik tavalise kaardi võimalused

Mugavad viipemaksed

  • Lubage või keelake viipemaksed mobiilirakenduses või internetipangas
  • Seadistage oma pangakaart mobiilsete viipemaksete tegemiseks Androidi nutitelefoniga
  • Viipemaksega tasudes pole PIN-koodi vaja sisestada kuni 50-euroste ostude puhul. Limiiti saate vähendada internetipangas (vahemikus 5–50 eurot)
  • Kui sisestate ostu sooritamisel kolm korda järjest vale PIN-koodi, blokeeritakse kaart turvalisuse huvides automaatselt. Kaardi saate avada SEB pangaautomaadis, sisestades õige PIN-koodi.

Mobiilsed viipemaksed

  • Androidi nutitelefonidele on saadaval mobiilsed viipemaksed (tarkvaraversioon alates Android 6.0)
  • Makseid saate teha, hoides nutitelefoni makseterminali kohal
  • Ühe makse maksimaalne summa võib Eestis ja välismaal ulatuda 150 euroni
  • Telefoniga tehtavate maksete lubamiseks saab kasutada mis tahes tüüpi aktiivset Mastercardi kaarti
     

Mida teha kaotatud kaardiga?

  • Blokeerige kaart mobiilirakenduses, internetipangas või helistage meie klienditoe numbril +372 665 5100.
  • Kui Te oma kaarti ei leia, saate uue kaardi tellida ärikliendi internetipangas.
  • Kui Teil on uut kaarti vaja kohe, saate pangakontoris vormistada ajutise kaardi (ainult SEB pangaautomaadis kasutamiseks).

Kui Teil on küsimusi kaartide kohta

  • Aitame leida sobiva lahenduse
  • Meie pühendunud ja professionaalset meeskonda saate usaldada

Broneerin aja pangakontorisse

Kaardi turvalisus

  • Pangakaart on personaalne ja seda tohib kasutada ainult selle omanik.
  • PIN-kood on elektrooniline allkiri. Jätke PIN-kood meelde ja hävitage ümbrik, ärge jäädvustage PIN-koodi ühelegi andmekandjale.
  • Viipekaardiga makstes tuleb turvalisuse kaalutlustel tehing aeg-ajalt PIN-koodiga kinnitada.
  • PIN-koodi saate soovi korral pangaautomaadis vahetada.
     

Kaardile määrake päeva ja kuu kasutuslimiidid – nendest suuremaid tehinguid teha ei saa. Nii ei saa kurjategija kaardi või selle andmete varguse korral teie kontolt kogu raha kätte.
Vajadusel saate kaardi limiite suurendada ja vähendada internetipangas, muudatus jõustub kohe ning on tasuta.
 

Saate valida endale vajalikud kaardi kasutusvõimalused:

  • Sularaha, ostutehingud ja maksed: sularaha välja võtmise, kaardimaksete ja pangaautomaadis maksete tegemise lubamine või keelamine
  • Viipega maksmine: kuni 25-euroste viipemaksete lubamine või keelamine. Samuti saate määrata viipemaksete kumulatiivse limiidi, mille täitumisel küsitakse turvalisuse tõstmiseks PIN-koodi
  • Konto väljavõtte ja kontojäägi nägemine: sularahaautomaadis kontoinfo näitamise lubamine või keelamine
  • Internetis maksmine: kaardiga internetipoes tehingute tegemise lubamine või keelamine
  • Välismaal kasutamine: välismaal kaardiga maksmise ja/või sularaha välja võtmise lubamine või keelamine

Oma kaardi kehtivaid õiguseid saate vaadata ja muuta internetipanga menüüpunktis "Arveldamine" → "Kaardid" ja pangakontoris.

Kui te kaarti internetiostudeks või välismaal kasutamiseks parasjagu ei vaja, saate selle funktsiooni keelata. Vajaduse tekkimisel võite vastava funktsiooni lubada. Toiming võtab aega vaid paar minutit, kuid annab kindluse, et ilma teie teadmata teie kontolt internetioste või kaarditehinguid välismaal teha ei saa.

Magnetribapõhistele sularahaväljavõttudele kehtivad piirangud. Täpsemat info saate meie klienditoe telefonil 665 5100 või pangakontorist.
 

Veebileht, kuhu te oma pangakaardi andmed sisestate, peab olema turvaline. Veenduge, et tegemist oleks autentse lehe, mitte selle koopiaga. Selleks kontrollige lehe URL-aadressi. Tutvuge ostu- ja tagastamistingimustega. Lugege läbi juhised, lepingud, tingimused ja kõik muu, mis eeldab kaardi valdajapoolset aktsepteerimist ning kinnitamist. Arvestage, et ostuga võib kaasneda kuutasu, mida kaupmees hiljem iga kuu kaardilt maha arvama hakkab. Näiteks muusika voogesitust võimaldav teenuseplatvorm, mobiilimängud, horoskoobid jne. Tingimustes võib olla märgitud, et teenus on kolm kuud tasuta ja alates neljandast kuust tasuline jne. Jätkutehingute tühistamiseks ja teenuselepingu lõpetamiseks tuleb esmalt pöörduda kaupmehe poole.

Soovitame kasutada Virtuaalkaarti (kehtib lühikest aega ehk kuni 40 päeva, avamine maksab 2 €, limiidiks saab seada kuni 3500 €).
 

3D-Secure on lahendus, mis muudab internetist ostmise tänu kaardi valdaja isiku tuvastamisele turvalisemaks. Kaardi valdaja identifitseeritakse tema eraisiku internetipanga kaudu: ta peab ostu tegemise protsessis oma internetipanga kasutajatunnusega sisse logima ning sellega oma isikut kinnitama.

Võib juhtuda, et saate kirja oma "pangalt", kes väidetavasti korrastab andmebaasi ja palub teil selleks sisestada pangakaardi andmed. Teile võib saabuda "rahvusvahelise kaardiorganisatsiooni" kiri palvega sisestada oma kaardi andmed, et kontrollida selle turvalisust või hoopis osaleda loteriil. Need on ilmselged katsed meelitada teid sisestama oma pangakaardi andmeid selleks, et neid hiljem kuritarvitada.

Soovitame tundmatult ja kahtlaselt saatjalt saabunud kirju mitte avada ja kindlasti ei tohi alla laadida kirjades kaasas olevaid manuseid. Sageli võivad säärased kirjad sisaldada viirusi, mis koguvad kokku arvutis oleva info või muudavad selle kasutuskõlbmatuks.

Kui kaart kaob või varastatakse, teatage sellest viivitamatult ööpäev läbi töötaval telefonil +372 665 5100, pöörduge pangakontorisse või blokeerige kaart oma internetipangas. Väärtehingute avastamisel tuleb kaart kohe blokeerida ja esitada kaarditehingu vaidlustamise avaldus. Avalduse saate täita internetipangas, vastav viide on iga tehingu juures. Kõik väärtehingud tuleb vaidlustada eraldi. 

Kaardi tellimisel postiga:

  • Enne kasutamist tuleb kaart internetipangas aktiveerida.
  • Uue viipekaardiga tuleb esimene tehing teha sularahaautomaadis või kaupmehe juures kaardimakseterminalis tavapärasel viisil – kaart tuleb terminali sisestada ja tehing kinnitada PIN-koodiga. Pärast esimest kiibitehingut aktiveeritakse viipemakse funktsioon ja saab teha viipemakseid.