Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Äriklient

Tehingu autoriseerimine ja tühistamine


Tehingu autoriseerimine

  • Kui maksesüsteem on töökorras ning pank vastab kaupmehe päringutele, toimub tehingu autoriseerimine automaatselt. Maksesüsteem võtab ühendust autoriseerimiskeskusega ning prindib välja tehingu kviitungi.
  • Kui maksesüsteem ei suuda autoriseerimiskeskuse või panga tehniliste häirete tõttu tehingut automaatselt autoriseerida ning küsib ekraanil autoriseerimiskoodi, helistage Nets Estonia AS-i telefonil 671 1444 ning tehke suuline autoriseerimine. Selleks teatage:
    • kaupmehe liikmenumber (vt. numbrit terminali peal olevalt kleebiselt)
    • kaardi number
    • kaardi kehtivusaeg
    • tehingu summa
    • kaardi kontrolljärk (kui see on olemas)

Nets Estonia väljastab lubava või keelava vastusekoodi.
Sisestage lubav kood maksesüsteemi ning tehke tehing.


Tehingu tühistamine

  • Kui tehing ei ole veel panka saadetud, st tehing on tehtud samal päeval, vajutage makseterminali tühistamisklahvile. Tühistamiseks vajate maksekaarti ning originaaltehingu kviitungi numbrit. Maksesüsteem trükib tühistamisel miinustšeki, mille klient allkirjastab või PIN-koodiga kinnitab.
  • Kui tehing on panka saadetud, kirjutage vabas vormis avaldus tehingu tühistamiseks ning lisage originaaltehingu kviitung. Saatke avaldus Nets Estonia AS-i e-posti aadressile või faksige numbrile 671 1420.

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.