14. juulil lisandus SEB kodulehele uus vestlusvõimalus
Alates 14. juulist saavad kliendid pangaga suhelda läbi kodulehe vestluse ehk chat’i ka krediitkaartide teemal.
Mai alguses avasime vestluse väikelaenu teemal, 3. juulist lisandus KYC (tunne oma klienti ehk know your customer) chat . Täna lisasime vestluse võimaluse ka krediitkaartide juurde, mis klientide tagasiside kohaselt oli eriti oodatud.
Vestluse saab algatada klient kodulehelt, olles vastava toote lehel, millele vestlust pakume. Vestluse aken ilmub ekraani paremasse alumisse nurka. Hetkel on vestluse võimalus avatud ajavahemikus 08.30-17.00, edaspidi on plaanis chat’i tööaega laiendada. Suhtlemise alustamiseks piisab vaid kliendi ees- ja perekonnanime ning e-posti aadressi sisestamisest.
Lisaküsimustele saab vastuse SEB klienditoe telefonilt 665 5100.