Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

PRESSIUUDISED - 14. juuli 2017 14:45

14. juulil lisandus SEB kodulehele uus vestlusvõimalus

Alates 14. juulist saavad kliendid pangaga suhelda läbi kodulehe vestluse ehk chat’i ka krediitkaartide teemal.

Mai alguses avasime vestluse väikelaenu teemal, 3. juulist lisandus KYC (tunne oma klienti ehk know your customer) chat . Täna lisasime vestluse võimaluse ka krediitkaartide juurde, mis klientide tagasiside kohaselt oli eriti oodatud.

Vestluse saab algatada klient kodulehelt, olles vastava toote lehel, millele vestlust pakume. Vestluse aken ilmub ekraani paremasse alumisse nurka. Hetkel on vestluse võimalus avatud ajavahemikus 08.30-17.00, edaspidi on plaanis chat’i tööaega laiendada. Suhtlemise alustamiseks piisab vaid kliendi ees- ja perekonnanime ning e-posti aadressi sisestamisest.

Lisaküsimustele saab vastuse SEB klienditoe telefonilt 665 5100.

Sotsiaalmeedia

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.