Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Kaebuste lahendamine

Anname endast parima, et saaksite kõikides SEB teeninduskanalites kvaliteetse ja kiire teeninduse osaliseks. Vaatamata sellele tekivad teinekord arusaamatused. Oleme siiralt tänulikud igasuguse tagasiside eest, mis puudutab meie klienditeenindust, teenuseid või tooteid. Teie tähelepanekud aitavad meil pakutavat teenindust ja lahendusi paremaks muuta.

Kui Teil on küsimusi, ettepanekuid või kriitikat meie teeninduse või toodete osas, võtke meiega ühendust:

  • era-või ärikliendi internetipangast, mille kaudu saate saata meile kirja
  • e-posti teel aadressil või kodulehe vormilt kiri pangale. Kui me peame vastuses kajastama tundlikku lepingupõhist infot, siis saadame Teile vastuse internetipanka või võtame Teiega ühendust meie andmebaasis oleval kontakttelefonil.
  • klienditoe telefonil 665 5100
  • pöörduge lähimasse SEB pangakontorisse ja rääkige oma kogemusest või tähelepanekust meie tellerile või harukontori juhatajale. Enamus meie kontoritest on avatud esmaspäevast reedeni kella 10st kuni 18ni. Osad kontorid on avatud ka laupäeval. Siit leiate täpsema info kontorite lahtiolekuaegade kohta.

Kaebuse menetlemise aeg

Meie eesmärk on lahendada kõik klientide kaebused võimalikult kiiresti ja nii, et saaksite oma küsimustele vastused. Üldjuhul lahendame kaebuse koheselt või anname tagasisidet sama päeva jooksul, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul.

Kui kaebus on keerulisem ning vajab andmete kogumist ja teiste SEB spetsialistide kaasamist, siis:

  • võtame Teiega ühendust kirjalikult või telefoni teel
  • teavitame, miks me ei ole Teie kaebusele vastanud
  • anname teada, millal võtame Teiega uuesti ühendust.

Hoiame Teid kaebuse lahendamisega nii kaua kursis, kuni kaebus on lahendatud ja Teie pöördumisele lahendus/selgitus leitud.

Kui pakutud lahendus ei vasta Teie ootustele

Kui Te ei ole rahul meie vastuse või selgitustega, saate alati võtta meiega uuesti ühendust ja otsuse vaidlustada. Teie päringuga tegeleb edasi juhtkonna esindaja. Esindaja saadab vastuse kirjalikult või võtab Teiega ühendust telefoni teel. Juhtkonna esindaja vastus on lõplik.

Kui tundub, et ka juhtkonna esindaja vastus ei ole see, mida meilt ootasite, on Teil võimalik pöörduda nõu ja selgituste saamiseks Tarbijakaitseameti (asukoht Pronksi 12, Tallinn 10117, www.tarbijakaitseamet.ee) või Finantsinspektsiooni (asukoht Sakala 4, Tallinn 15030, www.fi.ee) poole. Samuti võite pöörduda vaidluse lahendamiseks Tarbijakaitseameti juures tegutsevasse Tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse. Tarbijavaidluste komisjonile võib kaebuse esitada ka internetipõhise vaidluste lahendamise keskkonna kaudu internetiaadressilt http://ec.europa.eu/odr, komisjoni menetlusreeglitega saab tutvuda aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

Kontaktid

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.