Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Kodupank ärikliendile

Milliseid alljärgnevaid valdkondi kavatsete arendada?

Toote kavandamine ja teenuse arendamine

Kas plaanite muuta midagi oma toote või teenuse juures? Kas soovite praegust valikut laiendada, lisades toodetele teenuseid või vastupidi?

Toodet arendades tuleb tihti investeerida masinatesse, tööprotsessi ja personali koolitamisse. Selleks et teenusevalikut laiendada või tootevaliku juurde teenuseid lisada, peate võib-olla tutvustama eri turustusmudeleid, avama uusi müügikanaleid ja investeerima digilahendustesse.

Kui teie tulevikuplaanides on suuremad toote või teenuse arendamise projektid, kuulame teie ideid ja arutame hea meelega, kuidas saaksime teile tuge pakkuda. Samuti räägime teie ettevõtte kasvust.

Sisenemine uutele turgudele

Kas teie ettevõte kavatseb siseneda uutele turgudele?

SEB on juba aidanud paljudel äridel minna rahvusvahelisele turule. Soovime ka teie ettevõtet selles aidata.

Äri laiendamiseks läheb tihti vaja rahastamist ja meetmeid, mis võimaldavad teil võtta klientidelt rahvusvahelisi makseid ning ajada rahvusvahelist äri interneti teel.

Kuulame hea meelega, mida teil täpselt vaja läheb, ja räägime sellest, kuidas SEB teid aidata saaks.

Turustuskanali uuendused

Kas plaanite laiendada või arendada turustuskanaleid? Võib-olla soovite edaspidi klientidega silmast silma kohtuda uues paigas või tahate hakata kasutama uusi digitaalseid mooduseid?

SEB saab teid e-äri ja turustuskanali uuendustesse investeerimisel toetada mitmel moel. Rääkige meile täpsemalt oma ettevõtte vajadustest ja me vaatame koos, kas SEB on teile õige tugi.

Tööprotsessi uuendus ja ärimudeli arendamine

Kas plaanite tulevikus tööprotsessi tõhustada ning täielikult muuta oma ärimudelit, kliendisuhtlust, partnereid ja töövõtjaid?

Räägime täpsemalt teie plaanidest ja sellest, kuidas saaks SEB teid aidata. Me võime näiteks võimalusel katta teie äritegevuse muudatustest tingitud rahavajaduse. Samuti saame aidata teil elektrooniliste vahenditega hallata sularaha, rahvusvahelisi makseid ja igapäevaseid väljaminekuid.

 

Ettekanded

Euroopa Innovatsiooniakadeemia president Alar Kolk: kõik tooted ja teenused saavad uue digitaalse kuue

Alar Kolk on kindel, et konkurentsis püsimiseks ja kasvamiseks on digitaliseerimine ettevõttele möödapääsmatu. Kuid digitaliseerumist tuleks näha kui võimalust, mis aitab ettevõtetel kasvada väga palju ja väga kiiresti – sellist kasvu ei mõõdeta enam protsentides vaid kordades. Õnneks on digitaliseerimine küllaltki lihtne ja odav, sest ettevõtted peavad vaid rakendama juba olemasolevaid tehnoloogiaid enda toote-teenuse või protsesside lihtsustamiseks ja mugavdamiseks. See annab konkurentsieelise väiksematele ettevõtetele. Ettevõtetel on kolm võimalust digitaliseerimisest kasu saada: digitaliseerida ettevõtte sisemised protsessid, digitaliseerida kliendi kokkupuutepunktid toote või teenusega või digitaliseerida kogu ärimudel ehk anda tootele või teenusele uus digitaalne kuub.

 

Belgia ettevõtte Board of Innovation looja Nick de Mey: ärimudeli täiustamine aitab luua rohkem väärtust

Teise kõneleja Nick de Mey hinnangul keskendub enamik ettevõtteid olemasoleva toote või teenuse täiustamisele, kuid rohkem väärtust aitaks luua hoopis ärimudeli muutmine. Sest ikkagi ärimudel määrab, kuidas ettevõte loob väärtust, toimetab seda kohale ning teenib kasumit, seetõttu on ärimudeli innovatsiooni kaudu võimalik leida uusi tuluallikaid ja kasvatada oma ettevõtet. Nick de Mey on näinud, et paljud ettevõtted kasutavad tuluallikana edukalt kaotuse vastumeelsuse taktikat – see tähendab, et ettevõte pakub oma teenust teatud aja jooksul tasuta, tarbija harjub selle kasutamisega, mõne aja pärast muutub teenus tasuliseks, ent tarbija ei taha sellest enam loobuda ja on nõus maksma.

 

GlobalReaderi asutaja Indrek Jaal: oluline on osata konkurentide vigadest õppida

Startup-ettevõte GlobalReader pakub ettevõtetele lahendust tootmistliinide jälgimiseks ja analüüsimiseks. Lahendus ise on lihtne – GlobalReader kogub klientide tootmisliinidelt andmed ning kannab need läbi pilve brauserisse, mida klient saab jälgida enda nutiseadmetest. Lahenduse innovatiivsus seisneb selles, et vana asja tehakse uuel moel: vajalik tehnoloogia oli juba olemas, aga see rakendati lihtsalt uue probleemi lahendamiseks.

Ettevõtte edulugu jaganud Indrek Jaali sõnul on GlobalReader kasvanud jõudsalt tänu mõnele põhimõttele, mida nad on järginud alates ettevõtte asutamisest: tugeva kontaktbaasi loomine, tihe kontakt klientidega, konkurentidelt õppimine ning suured ambitsioonid.

 

Lennufirma KLM Royal Dutch Airlines digistrateegia juht Polle de Maagt: innovatsioon seisneb väikestes asjades

Innovatsioonilabori üks peaesinejatest Polle de Maagt teab, et oluline on hoida juba olemasolevaid kliente, sest uue kliendi võitmine on seitse korda kulukam kui olemasoleva kliendi hoidmine. Tähtis on mõista, kes on ettevõtte kliendid, mida nad tahavad ja kuidas ettevõte saaks neid kõige paremini aidata. Ning tuleb aru saada, milliseid kanaleid ettevõte kliendid kasutavad ja kuidas nende kanalite abil on võimalik tõsta kliendi rahulolu ettevõttega. Ka uute klientide tähelepanu võitmine on tugevalt seotud olemasolevate klientide rahuloluga, selle mõõtmise ja võimendamisega. Lisaks aitab uute klientide tähelepanu võita teadmine, kus kohast potentsiaalsed kliendid otsivad toote või teenuse kohta informatsiooni ning kuidas neid kanaleid kasutada.

 

Adcashi finantsjuht Priit Viru: Adcashi eduloo üks põhjustest on protsesside järk-järguline automatiseerimine

Adcash on lühikese ajaga kasvanud üheks edukamaks Eesti ettevõtteks, mis tegutseb 96 riigis ning teeb üle 40 miljoni euro käivet aastas. Ettevõte pakub one-in-all lahendust, mille abil saab väga täpselt kokku viia reklaamijad ja veebilehed, mille sihtgrupid klapivad. Innovatsioonilaboris ettevõtte edulugu jaganud Priit Viru sõnul eristab Adcashi konkurentidest kaks asja – nende väga rahvusvaheline ja võimekas töötajaskond ning pidevalt arendatav ja automaatsemaks muudetav tehnoloogia.

Adcash on tõestus, et rahvusvahelist äri saab edukalt ajada ka Eestist. Ettevõtte suurim käive tuleb Põhja-Ameerikast, ilma et kohapeal oleks kontorit – tööd tehakse Eesti peakontorist, lisaks ka Bulgaariast ja Hispaaniast. Ettevõtte rahvusvahelisust tõestab ka see, et kui ettevõtte 2014. aasta kogukäive oli 43 miljonit eurot, siis Eestis teeniti sellest 30 000 eurot.

 

Innovatsioonilaborist

Innovatsioonilabor 2016: kuidas mõjutab digitaliseerumine teie ärivaldkonda?

SEB korraldas 1. märtsil traditsioonilise Innovatsioonilabori Eesti väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKE), kus esinesid mitmed tunnustatud eksperdid Euroopast ja Eestist. Tänavuse Innovatsioonilabori läbiv teema oli digitaliseerumine ning võimalused, mida tehnoloogia areng ettevõtetele pakub. Kultuurikatla lavale astunud Eesti ja välismaa eksperdid jagasid oma teadmisi, kuidas muutunud olukorras leida uusi tuluallikaid ja kliente.

SEB juhatuse liige Eerika Vaikmäe-Koit: uued tegijad defineerivad ümber kehtivad ärimudelid

Innovatsioonilabori avanud Eerika Vaikmäe-Koit rääkis, et kõikidesse eluvaldkondadesse, sealhulgas pangandusse, tuleb uusi tegijaid, kes defineerivad ümber kehtivad ärimudelid, panevad kliendid tahtma midagi uut ja sunnivad muutma kehtivaid tõekspidamisi. Sellises muutuvas keskkonnas tuleks vaadata teise pilguga ka oma äri ning leida võimalusi, kuidas senine ärimudel muuta paremaks, kiiremaks ja efektiivsemaks. SEB kogemus ütleb, et uute ja innovaatiliste ideede tutvustamisel on oluline kaasata ja informeerida kolme tähtsat sihtgruppi: kliente, partnereid ja töötajaid.

 

 

Kõnelejad

Nick De Mey (Belgia)

Innovatsioonistrateegia ekspert
Board of Innovation
Linkedin
www.boardofinnovation.com

Loen lähemalt
Innovatsioonilabori üks peaesinejatest on Nick de Mey Belgiast. Tema ettevõte Board of Innovation aitab organisatsioonidel luua ja ellu viia innovatsioonistrateegiaid ehk lihtsamini väljendudes- leida uusi ärimudeleid ja raha teenimise mooduseid. Nick de Mey klientide seas on nii väiksemaid ettevõtteid kui ka suuri korporatsioone, tuntuimad nendest näiteks eBay, Nestlé ja Adidas. Nick de Mey aitab läbi viia ka ürituse kahte praktilist töötuba eesmärgiga näidata ettevõtjatele väga praktiliste näidete varal, kuidas oma ettevõttest innovatsioonivõimekus üles leida.
 

Polle de Maagt (Holland)

Digitaalse strateegia ja uue meedia ekspert
KLM Royal Dutch Airlines, Ministry of World Domination
Linkedin
www.polledemaagt.com

Loen lähemalt
Polle de Maagt on digitaalse strateegia ja uue meedia ekspert, kes töötab muuhulgas hetkel sotsiaalmeedia ja elektroonilise kaubanduse digitaalse strateegina Hollandi rahvuslikus lennufirmas KLM Royal Dutch Airlines. Polle de Maagt aitab ülemaailmsetel brändidel oma organisatsioonidesse digitaalset ja kasutajakeskset mõtteviisi lõimida. Polle de Maagt omab digitaalsete suundade tutvustajana rohkem kui kümneaastast kogemust. Muuhulgas on ta kõnelemas käinud Johannesburgis, Kopenhaagenis, Brüsselis, Londonis, Pekingis, Oxfordis, Hong Kongis, Ateenas, Sydneys, Budapestis, Amsterdamis ja Shanghais. De Maagt töötab muuhulgas selliste ettevõtetega nagu Nike, Rabobank ja Vodafone. De Maagt on enda sõnul äärmiselt nõudlik selle osas, mis puudutab ettevõtte teenitavat kasumit digitaalsetesse kliendisuhetesse investeerimise pealt ja lubab ennast vallandada, kui ta ei suuda enda pakutavate teenustega seda saavutada.
 

Alar Kolk (Prantsusmaa/Eesti)

President
European Innovation Academy
Linkedin
http://inacademy.eu/

Loen lähemalt
Alar Kolk on Euroopa Innovatsiooniakadeemia (EIA) asutaja ja president. EIA eesmärk on aidata alustavatel ettevõtjatel jõuda ideest reaalse, suure kasvupotentsiaaliga ärini. Tänaseks on Euroopa Innovatsiooniakadeemiast saanud üks maailma suurimaid ärikiirendeid, kust on praeguseks läbi käinud üle 4000 ettevõtja 75 eri rahvusest. EIA missiooniks on viia innovatsiooniteadlikkus ja oma äri käima panemiseks vajalik mõtteviis ning tööriistad miljoni ettevõtjani aastaks 2020. Innovatsioonilaboris demonstreerib Kolk äri digitaliseerimise võimalusi ning näitab, kuidas see toetab ettevõtete kiiret kasvu.
 

Indrek Jaal (Eesti)

Asutaja/tegevjuht
GlobalReader
https://globalreader.eu/

Loen lähemalt
Indrek Jaal on ettevõtte GlobalReader OÜ juht ja asutaja. Ta on omandanud magistrikraadi Tartu Ülikoolis infotehnoloogia erialal. Indrek töötas üle kümne aasta AS Estiko IT-juhina. Selle aja jooksul kasvas temas huvi tootmisseadmete efektiivsuse jälgimise ning analüüsimise vastu. Indrek oskab võtta kaalutletud riske, mistõttu lõpetas ta oma töö IT-juhina ning asutas oma ettevõtte. Risk ja julgus on ennast ära tasunud, sest ettevõte areneb ja laieneb. Tänaseks on paljud tootmisettevõtted saanud tänu Indreku ja tema meeskonna abile senisest palju efektiivsemaks.
 

Priit Viru (Eesti)

Finantsjuht
AdCash

Linkedin
www.adcash.com/en/index.php

Loen lähemalt
Priit Viru Adcashi finantsjuht, kellel on pikaajaline kogemus erineva suuruse ja erinevatest sektoritest pärit ettevõtete finantsalasel nõustamisel. Viru enda sõnul soovib ta aidata Eestis loodud Adcashil kasvada maailma juhtivaks reklaamikampaaniaid vahendavaks ettevõtteks.
 

Eerika Vaikmäe-Koit

Innovatsioonilabori moderaator

Jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht
SEB Pank

 

Osalenute tagasiside

Kaarel Mikkin, Brand Manual

"Innovatsioon ei ole tegevus, millega ettevõtted tegelema peavad, vaid see on mõtteviis, mida nad evima peavad. Ja seda ei pea evima mitte ainult arendus-, turundus- või müügiosakonna juht, seda peab evima juhtkonnast alates kuni viimase liinitöötajani välja. Kõigil võib tulla nutikas idee. Innovatsiooniga peavad tegelema ettevõttes kõik ja kogu aeg. See on mõtteviis, mitte ühekordne protsess."

Maret Ahonen, Tartu Ülikooli ideelabor

"Mulle meeldib lause - innovatsioon võrdub eristumine. Kõik organisatsioonid, kaasa arvatud ülikool, töötavad selle nimel, et eristuda. Mulle meeldib, et Innovatsioonilaboris pannakse inimesed kohe praktiliselt oma probleemidele lahendusi otsima. Ettevõtjatena keskendume sageli liiga palju enda, mitte kliendi valudele, kuid klient on esmatähtis. Meie võime oma ideest olla vaimustuses, aga seal taga peab olema kellegi teise vajadus."

Allan Selirand, Wise Sales

"Inimesed on meie ettevõtte ainuke väärtust omav ressurss. Seetõttu on innovaatiline lähenemine inimeste juhtimises meie jaoks eriti oluline. Ma arvan, et Innovatsioonilabori taoline päev on väga oluline. Vahepeal on vaja vaadata enda ettevõtlusele kõrgemalt, hoomata suuremat pilti. Innovatsioonilaborist sain kaasa palju uusi metoodikaid, mida töös kasutada ning tahtmise mõelda laiemalt."

Timo Simonlatser, Borealis Holding OÜ

"Ma näen väike-ettevõtjana, et minule annab Innovatsioonilabor väga hea pagasi uutest ja värsketest ideedest, millega edasi minna ja mida arendada. Teiste ettevõtjatega kohtumine annab palju huvitavat tagasisidet ja ka kindlust veendumaks, et me liigume innovatsiooniga õiges suunas. Päev annab kätte teejuhised, kuidas oma ettevõttes innovatsiooni praktiseerida. "

 

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.