Ava kodulehe mobiiliversioon Üles

Foorum

Ettevõtlusega alustamine - 04.09.2017
ettevõtlus

Kuidas luua oma ettevõttele hea koduleht: Külastajate arvu suurendamine

Veebiliikluse puhul on kõige olulisem, et te jõuaksite inimesteni, kes on teie veebilehe sisust huvitatud. Pidage meeles, et esimesena aitavad hea meelega infot levitada sõbrad ja tuttavad.

Kasutage ka sotsiaalmeedia kanaleid: looge oma ärile fännileht Facebookis või mõnes muus sotsiaalvõrgus, mis teie äri kontekstis sobilik tundub.

Kõige tähtsamaks veebiliikluse tekitajaks on aga otsimootorid, seepärast muutke oma veebileht otsimootoritele hõlpsasti leitavaks. Lugege altpoolt edasi, mida ja kuidas te täpselt tegema peaksite. Nõuandeid annab Veiko Strauss Edicy OÜ-st (voog.com).

Optimeerige veebilehte ehk tegelege SEO-ga

Andke oma veebilehest otsimootoritele teada

Kui olete loonud uue veebilehe, ei tea sellest veel keegi, kaasa arvatud otsimootorid. Lihtsaim viis on informeerida oma lehest Google’it ja Bingi. Ärge unustage ka kodumaist Neti keskkonda.

Kontrollige, kuidas otsimootorid teie saiti näevad

Selleks kasutage otsimootorite pakutavaid tööriistu. Olulisimad on Google Webmaster Tools ja Bing Webmaster Tools. Võtke aega, et nende funktsioonidega tutvuda. Peamine eelis, mis nad teile annavad, on see, et te saate iga kord pärast sisu värskendamist otsimootorile sellest teada anda.

Tehke korralik märksõna analüüs

Enamik inimestest pöördub vastuste saamiseks otsimootorite poole. Vaadake, milliste märksõnade abil teie konkurentideni jõutakse ja pange kirja kõik teie äris olulised märksõnad. Seejärel selgitage eri tööriistade abil (näiteks Google Keyword Planner) välja, milliseid märksõnu otsitakse kõige rohkem ja millistele populaarsetele sõnadele on konkurents kõige hõredam.

Märksõna analüüs on suur töö, kuid hästi tehtuna tasub see end kuhjaga ära.

Optimeerimise puhul on detailid olulised

Valige lehe sisu luues üks kuni kolm märksõna, millele leht optimeerida. Kasutage neid märksõnu nii pealkirjades kui ka tekstis. Ühel leheküljel kokku võiks kindlat märksõna kasutada vähemalt 4 - 6 korda. Tekstimahukamate lehtede puhul rohkem. Märksõna võiks kogu lehe teksti mahust võtta 1% - 2%. 

Pange veebilehe sisulehtedele pealkirjad, mis annavad lehe sisu selgelt edasi. Hea pealkiri aitab otsimootori robotil teie veebi sisust paremini aru saada, see omakorda suurendab lehe võimalusi tõusta otsingutulemustes ettepoole.

Looge igale sisulehele unikaalne kirjeldus. Üldiselt piisab kirjelduseks paarist lausest, optimaalne kirjelduse pikkus on 150–160 tähemärki. Kirjeldus kuvatakse otsitulemustes teie lingi all ja see on esimene infokild, mille inimesed teie veebi kohta saavad. Seega kasutage kirjelduses mõnda olulist märksõna ja paigutage see kirjelduse algusesse.

Lisage igale sisulehele pilt. Säärase pildi kohta kasutatakse inglise keeles terminit „OG Tag“ või „Open Graph Image“. See pilt on oluline siis, kui linki jagatakse (ja te ju väga tahate, et seda jagataks). Pilt läheb lingiga kaasa ja muudab selle palju atraktiivsemaks. Ka pilt peaks konkreetse lehe sisu edasi andma.

Väga tähtis on see, kuidas te pildifaile nimetate. Vaadake üle, et piltide failinimed ei oleks stiilis „6253pkf.jpg“, vaid et iga failinimi annaks edasi pildi sisu. Ühelt poolt võimaldab see veebirobotil teie saidi sisust hästi aru saada. Teisalt võite häid failinimesid kasutades oma piltidega ka Google’i pildiotsingus kõrgele kohale jõuda.

Voo platvormil on lehe SEO äärmiselt lihtne: igal alalehel on oma seaded, kust saate olulise info lisada.

Vaadake ka teiste ettevõtlusega alustamise soovitusi uuest praktilisest videoõppe keskkonnast eakadeemia.seb.ee.


Partnerpakkumised uuele ärikliendile

Peale soodsate pangateenuste saate kasutada meie partnerite pakkumisi, mis on valitud just alustava ettevõtte vajaduste järgi.

  • Tõhus müügitarkvara lahendus Pipedrive'ilt üheks aastaks tasuta.
  • Raamatupidamistarkvara SimplBooksilt kuueks kuuks tasuta.
  • Ettevõtte veebisait/e-pood Voogilt -50% soodsamalt.

Vaatan lähemalt


 

Veel artikleid

Arhiiv

Jälgige meid

 
  • Tellige alustava ettevõtja lood oma postkasti

    Tellin

Kas olete oma äri alustamiseks valmis?

Tehke test ja saate teada!

S|E|B

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta SEB kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Внимание! Ваш браузер не отвечает требованиям, необходимым для посещения сайта SEB. Просим поменять браузер или устройство, при помощи которого вы производите поиск в браузере.